Friday, January 22, 2010

Harap-Harap Betul La Gini

Assalamualaikum dan Salam SejahteraY. Bhg. Tan Sri /Datuk/ Dato'/ Datin / Dr. / Tuan/ Puan,Untuk makluman bersama . Kepada semua Warga JPA, berita mengenai pemotongan/pengurangan COLA adalah TIDAK BENAR dan TIDAK BERASAS sama sekali. Sila sebarkan maklumat ini kepada rakan-rakan yang lain bagi mengelakkan kekeliruan. KUKK Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia

8 comments

Friday, January 22, 2010 1:04:00 PM

hrp2 tu dusta semata2 sian laki aku..klw kena ptong

Friday, January 22, 2010 1:08:00 PM

tula td dgr berita pg td. terus lega. harap2 tu seme dusta je oleh pemblog seperti saya. huhuh

Friday, January 22, 2010 2:36:00 PM

nana-jangan kata sian kat laki hang...ni kami2 lagiii kesian...huwaa..

noj-harap2 la itu semua hanya propaganda semata...

Friday, January 22, 2010 3:24:00 PM

aku pun harap betul la cite ni..jgn sebab JPA kene jg rahsia so dorg tepaksa ckp bnda tu tipu..yela..mane tau kan..takut penjawat awam ni wat ape2 so dorg katela tak betul..hehehehe..harap2 tak la yek..

Friday, January 22, 2010 4:23:00 PM

zan betul ke? tp aku bace kat blog member ko ni laen plak..
ayoooo takut woooooo!!

Friday, January 22, 2010 5:39:00 PM

tak btol tu..hehe..jgn riso sumer penjawat awam ye...

Monday, January 25, 2010 5:22:00 PM

kan dh kata..dusta dan penipuan semata ..aku rasa nk up lagi cola ada la..heheh

Tuesday, January 26, 2010 10:05:00 AM

aku takut sekejap ajer pastu tup2 bulan 3 n 4 kuar pekeliling..dah banyak pejabat dapat surat tu..itu yang aku takut giler...try cek balik...

Post a Comment