Friday, January 22, 2010

I Love You Adik Contest

sajer mengisi masa lapang dengan menjoin kontest di bawah...

syarat-syarat penyertaan:

Membuat spesel entri ttg contest ini - Done

Menjadi follower bg blog ini dan blog mylittlekimi -Done

wajib (pakse rela) meletakaan blog ini dan blog mylittlekimi di dalam bloglist anda -Done

sila letakkan banner contest di side bar anda -Done

penyertaan terbuka kepada kanak-kanak dari umur 0bulan hingga 12thn
tidak terikat hanya diantara anak dengan anak (diantara adik dgn kakak @ abang) shj....boleh jugak meletakkan gambar anak dgn anak jiran, anak dengan anak buah, anak dengan anak kawan, anak dengan anak org laen (yang kebetulan jmp dimana2) tetapi watak utama mestilah anak anda sendiri -Ok

sila nyatakan nama dan usia anak anda. -Done

maksimum TIGA keping gambar bagi menyertai contest ini. -Done

TIGA orang peserta dengan gambar terbaik akan dipilih sebagai pemenang

tarikh tutup adalah pada 01 FEBRUARY 2010 jam 12:00pm (pemenang akan dipilih secara adil..bukan menggunakan random.org ye..)

setelah selesai, sila tinggalkan link anda di ruang komen. **hadiah tajaan mylittekimi**
penyertaan anda didahulukan dengan ucapan terima kasih SELAMAT MENCUBA

ok...ni gambar² putera puteri kesayangan hamba...



Nama Kakak: HANAN NUR INSYIRAH BT HARRIS FATIMI (2 Tahun 8 Bulan)
Nama Adik: HADIF NASR IRFAN B HARRIS FATIMI (10 Bulan 2 Hari)

4 comments

Friday, January 22, 2010 1:06:00 PM

gambar yg bawah tu cam ganas gile dh kakak. geram sgt tu. tunggu la adik beso sket. tgk sape kena lanyak. hehehhe. btw gud luck wei

Friday, January 22, 2010 2:35:00 PM

noj-hahaha...tulah pasal...sesedap oren jek dia lanyak adik dia...tak pela, tu cara dia tunjuk sayang kat adik...ekekek...pepun mekasih...aku hanya meriahkan suasana...

Friday, January 22, 2010 2:41:00 PM

good luck
aritu ingat nak letak gambo kakak berborak dgn maisarah...

Anonymous
Thursday, January 28, 2010 9:53:00 PM

wei zan...dah gemuk ar dak irfan ni...lama gila aku tak buka blog hang...makin besar dari kakak dia,...hehhehe

Post a Comment