Thursday, January 28, 2010

Today Is Our 4th Anniversary

Bersiaran Langsung Dari Pulau Langkawi

alhamdulillah, hari ni merupakan ulangtahun perkahwinan kami yang ke 4 tahun...

16 comments

Thursday, January 28, 2010 9:13:00 AM

Alhamdullilah..hepi anniversary...sambutan tuk 6th...bleh berlima plak...tahniah...

semoga bahagia hingga ke syurga...

Thursday, January 28, 2010 9:32:00 AM

Alhamdulillah.. Tanhniah yer!..

Thursday, January 28, 2010 9:32:00 AM

hepi anniveseri...semoga berkekalan ke akhir hayat...

Thursday, January 28, 2010 10:11:00 AM

tahniah..semoga kekal hingga akhir hayat yek..lehla tmbh lg sorg ahli kuarga.hahaha...

Thursday, January 28, 2010 10:31:00 AM

alhamdulillah.. dah 4 tahun dah yeee... zidah.. mana datang 6th lak tu???

izan.. aku doakan moga korang bahagia hingga ke akhir hayat.. aminnnnnnnnnnnnnnnn...

Thursday, January 28, 2010 11:43:00 AM

happy anniversary izan.. semoga berkekalan dan berbahagia hingga ke akhir hayat..

Thursday, January 28, 2010 11:46:00 AM

tahniah, semoga jodoh izan dan suami kekal sepanjang hayat.

Thursday, January 28, 2010 1:35:00 PM

Salam...Happy Anniversary..moga jodoh berpanjangan sehingga akhir hayat..tarikh sama ngan sri..cuma nikah awal seminggu..moga2 ulangthn yg ke 6th dah tambah lagi sorang..hehe

Thursday, January 28, 2010 4:38:00 PM

syukur...dh 4thn dh ek...dh 2 chymata...

Hepi Anniversary zan..mg kekal bahagian hingga ke syurga..

Aminnnn

Thursday, January 28, 2010 5:21:00 PM

Happy anniversary kak izan~
semoga berbahagia hingga ke surga~

lev.lev.lev kt ifan ngn kakak~~owh utk kaka juge :)

Thursday, January 28, 2010 5:34:00 PM

辛苦了!祝你愈來愈好!........................................

Thursday, January 28, 2010 6:14:00 PM

wah beznye korang g animun
happy anniversay..semoga bahagia hingga akhir hayat

Thursday, January 28, 2010 10:08:00 PM

asha-mekasih weii...tapi kan, ngaper lak mesti ulang tahun ke 6...bukan ker tahun ni turn ko...tahun depan turn aku plak...gulps???tahun depan???owhhh tidak...lum bercita2 lagi nak tambah lagi...

ena-mekasih..

mamalyna-mekasih jugak

umilia-mekasih daun keladi atas doa ko...tambah sorang lagi, akan diusahakan bila ko dapat gogirl...hehehe...

echa-haah, dah 4 tahun...patutnya dah 14 tahun...tapi tolak dulu ar 10 tahun tu...tahnya zidah tu, rasaya tu perancangan dia, bukan aku...lalala

kak ratna-mekasih kak...saya harap akak pun sama gak...

kak mimi-mekasih atas doa akak...amin...

sricahaya-mekasih...tambah lagi sorang???owhh lum terpikir lagi...maybe tunggu sri beranakkan si hero dulu...alallala

along-mekasih long-tulah 4 tahun 2 cahayamata...bajet sebelum cecah 30 an nak 3 orang anak, tapi dok soksek2 sal cola la, itu la, ini la, kena bajeting semula ar...

nana abd rahman-mekasih dik...

nana-alhamdulillah...amin

Thursday, January 28, 2010 10:09:00 PM

回憶 said...
辛苦了!祝你愈來愈好!........................................


owhhh...sangat mengecewakan...saya tak paham apa yang anda tuliskan...

Saturday, January 30, 2010 7:10:00 AM

izan,heppy 4th annibeseri!!slmt berhanimun ber4 kt langkawi yee ;)

Monday, February 01, 2010 4:39:00 PM

hepi anibersary zan..dah 4 tahun dah kan..selamat bercuti & honeymooning..

Post a Comment