Friday, February 5, 2010

Aku Lapar...Ada Sesapa Nak Teman Aku Makan Tak???

huwaaa...aku kelaparan la...aku nak makan...sebab aku lapo...semalam nengok kat page nojah buatkan aku lapo...tapi aku diam jek...skang aku tak leh diam dah...sebab aku lapo...hehehe...so aku tingin makan apa sahaja yang ada seperti yang terdapat lam gambar di bawah...rindu ngan tempoyak...eh rindu plak nak makan roti disapu dengan tempoyak cam jaman muda belia kat itm dulu...pastu rindu nak makan nasi kat cafe cik ani tu...menu wajib nasi putih + sayur kacang botol + sambal tempoyak...eh tak lupa air sirap...huwaa...rindu tul...

ni lambakan makanan kalu ada majlis makan² kat upis aku ni...bila lagi nak ada cenggini ye kengkawan...
ada ayam goreng, telur masin, sup ekor, sambal tempoyak, ulaman, ikan masin, udang, ikan bakar dan macam² ada...slurppp...behnya...
sekian...lapo benar ni...tapi rasa cam tingin nak makan wafer lagi la...

7 comments

Friday, February 05, 2010 3:09:00 PM

mak ai...byknye lauk...sedap2 plak tu.....

Friday, February 05, 2010 4:16:00 PM

jom ar lin...lama tak makan ngan ko...ghindu sungguh

Friday, February 05, 2010 4:32:00 PM

chitt!!! lapo lagi...

Friday, February 05, 2010 8:59:00 PM

wah meriah....mkn free mmg bez kan

Sunday, February 07, 2010 9:13:00 PM

wow! banyaknya lauk. silakan makan selagi masih ada keinginan untuk makan.

kak wa sokong sangat kalau pasal bab makan2 ni...

Monday, February 08, 2010 8:47:00 AM

kak wa-tulah pasal...memang beh kalu sal makan...pastu yang tak behnya berat pun naik...huwaa...

Monday, February 08, 2010 11:22:00 AM

wow~
bole x kalo ade mkn2 mcm 2 lg sile calling2 na eh.dr cyber begerak pantas ke putrajaya.~hahha.
best nyer tgk lauk2 tu.lapa ba....~

Post a Comment