Wednesday, February 10, 2010

Aku Pening

huwaa...percubaan untuk menukar template blog aku ni tidak berjaya la...alihnya aku yang pening sendiri...tapi tak pelah, pepun terima kasih ar bebanyak kat Afne yang berusaha keras tuk membantu...

nantilah bila aku terajin semula akan aku tukar template blog ni...bosan ar dengan template yang ada skang ni..sekali dua kala nak gak rasa adanya perubahan kan...hehehe...adioss...

3 comments

Wednesday, February 10, 2010 1:05:00 PM

ingat pening uwek uwek..baru nak wish..tahniah...uhuhuhu...

aku pun pening dgn template yg satu takde berkenan lagi..ingat nak amik pembaris lukis sendiri je kat monitor ni

Wednesday, February 10, 2010 1:46:00 PM

ekekekkkk.. aku baru je buat entry psl ni. tak sangka ko ada buat jugak hehe

btw, aku mintak maap sgt2 sbb tak dpt tlg sampai berjaya. tak berani nk godek2 main blog ko.

ehh ko tukar background jd putih ker?

ni entry aku..
http://noorafne.blogspot.com/2010/02/sorry-yea-izan-aka-cemomot.html

Sunday, February 14, 2010 9:00:00 AM

salam dear...boleh cuba tutorial cikmin cara tukar templete ni..harap berjaya ok..nanti tinggal komen apa2 la kt sana..kalau nak minta bantuan ke..


http://kasehabadi.blogspot.com/2010/02/anda-bosan-dengan-tempelete-anda.html

Post a Comment