Tuesday, February 2, 2010

Aku Rasa Sakit Kepala Sampai Takde Mud Nak Update

adoi la...memang sakit kepala sangat² ni...kesnya tak cukup tido...nak update sal p bercuti kat langkawi pun lum datang mud lagi...gi mana ni...tapi biarlah dulu kan...takde orang tunggu pun..tapi yang paling aku tunggu...aku memang sakit kepala...kalaulah dapat tido skang ni, behnya...bayangkan pagi tadi aku agak lewat gak ar bangun pagi...lebih kurang jam 4:45 pagi baru tersedar...tu pun rasa cam berat jek kepala...tapi mikirkan yang bubur or moi dak irfan lum dibuat lagi, so aku gagahkan juga ar bangun dan² tu gak...berpinar biji mata weiii...ishhh...bila agaknya aku dapat tido lena sepanjang hari ek???