Sunday, February 21, 2010

Kembar Nora Ismail Bakal Naik Pelamin...Korang Nak P Tak???

hai korang...ekseli dah lama aku nak post sal ni..tapi tak teringat...so semalam belek2 si aman punya fesbuk ni, baru teringat yang dia nak naik pelamin ujung bulan ni...hurmm...giler ahh...agak bertahun gak aku tak jumpa ngan aman ni...dan katanya skang dia berada di Syria...behnya man...ko ar salah sorang batch kita yang dapat posting di oversea...aku bangga ngan ko weii...

owhh...nilah rupa kad jemputan tersebut...majlis 28 Februari ni...nilah masanya kalu kita nak jumpa ngan dia...(Sila Klik Gambar Untuk Imej Yang Lebih Jelas)
Fakta Kes: Zamani Ismail merupakan kosmate aku masa kami sama2 di jurusan Diploma Sains Kesetiausahaan di UiTM Jengka...beliau merupakan satu2nya lelaki yang bertahan mengambil kos ini hingga ke akhirnya...selepas memasing grad, dah lama aku tak ketemu dia...tup2 dengar skang dia posting kat Syria, nun di seberang laut...owhh...aman...rindu kat ko seyy...


notadijariku: ha nora, mau p tak kenduri kembo ko kat melaka ni...kalu ada kawan2 nak p, aku gagah gak nak p...leh ajak si echa sekali dan meke2 yang sudi...amacam???
ha...aku attachkan sekali gambar aman ngan bakal isteri dia ni...wahh...tak tau nak kata per, nak kata aman makin membesar or makin mengurus ke apa ni...tah ar...korang sendiri yang nilaikan la...aku takmo kata apa...hehehe...

12 comments

Sunday, February 21, 2010 10:55:00 AM

perghhh marka aka bakal wife zamani cam mummy2 la.cun2 cam haku hahahah...wey..tak sangka zamani dh nak naik pelamin yer..harp2 kapasiti pelamin mencukupi..ops (kena insurans mulut nnti..hehe gurau2 je zamani yer..mak ai dh dok syiria.aku byangkan zamani pakai jubah putih dn kepala lilit serban..wah ..
pepun tahniah zamani..ingt lagi kenangan masa lakonkan drama The Advantures of Lobak merah n lobak putih..zamani jadi raja kan..hahaha..hg lak izan jadi lobak putih..kan kan..

Sunday, February 21, 2010 11:13:00 AM

hahahaha...masakan tak hengat...tetambah part kena marah ngan en AJ sebab tak bertudung...huhuhu...

Sunday, February 21, 2010 12:11:00 PM

ha ah kan...mujuq aku pakai selendang..leh cover gak..drp nogha yg pakai rambut palsu..pastu di sorok ngan cekup kepala..hehehehe tak leh hengat la walaupun dh 11 thn berlalu..kah kah..izan gambaq2 tuh hang ada tak? aku ada tau simpan lam album elok2 kt umahheheh

Monday, February 22, 2010 6:59:00 AM

eh akak kenal zamani nihh! dia skg kt syria under wisma putra ke zan??

wahh, laen giler muka dia skg.. betulla ckp izan, dia dah membesar eh skg nih.. amat membesar k! hehehe

kemsalam slmt pengantin baru la kat dia ehh!

Monday, February 22, 2010 8:59:00 AM

kak ida-erkk...apa yang betulnya kak...saya tak cakap pun dia makin membesar ke apa...hehehe...

tapi tul la kut dia kat syria under wisma putra tu...

Monday, February 22, 2010 9:39:00 AM

dah la nama ayah same, besday pun sama ngan aku..memang kembar aku neh..

ok, aku nak pegi..jom komvoi

Monday, February 22, 2010 9:46:00 AM

kak geli-aku dah agak dah...aku kalu ko p, aku gagah gak nak p ni...hehehe...tongtong minyak aku weii...

Monday, February 22, 2010 10:47:00 AM

aku ingat kalau takde pape.. bole gak aku tunggu korang je kat umah aman tu nanti.. heheheheh..

Monday, February 22, 2010 11:04:00 AM

sya-korang tu saper???aku termasuk sekali ker???

Monday, February 22, 2010 12:08:00 PM

korang tu... ko sekeluarga.. dan nora sekeluarga.. dan sesaper saje sekeluarga mahupun yang tidak berkeluarga nak pegi.. sekian.. hehehehe

Monday, February 22, 2010 12:12:00 PM

owh...bistu nora...gimana ni...kita dah termasuk lam senarai korang ni...leh pau si echa banje kat bando melaka ni...hahaha

Monday, February 22, 2010 2:03:00 PM

aku blanje kat umah aman ajelah ek.. sbb aku dah termasuk dalam golongan sengkek bulan ni... hahahaha.. elaun dah kena ptong..

Post a Comment