Thursday, February 4, 2010

Mohon Ampun Dan Maaf


pertama sekali aku nak minta maaf bebanyak kat kawan aku nan sorang ni...tak tau dimana silapnya...dia mana salahnya...aku dah cuba cari kepastian, tapi rasa aku ginilah perkara yang akan terjadi kalu main order melalui internet ni...tapi jauh di sudut hati aku memang sedih...sedih sesangat...sebab aku dah janji kan...lainlah kalu aku tak pernah buat janji..maafkan aku sya ...tapi bukan aku yang salah...meke yang salah...

mesti ko dok tertanya2 persal tetiba aku minta maaf ni kan...kalu ko masih ingat, dulu masa annibersari ko pada 25 Ogos yang lepas aku ada janji nak bagi ko totebag yang aku order dari satu web tu kan...malangnya sehingga kini, tarikh ini, hari ini, aku masih lagi lum dapat order yang dibuat...serba salah aku dibuatnya...sebabnya aku dah janji...kalu dah janji kenalah dikotai...dan aku telah berhubung dengan pihak yang berwajib..katanya order sebelum order aku pun masih banyak yang dia lum buat...hurmm...so apa daya aku sya...salah aku kah???aku harap ko paham dan tak kecik ati...maafkan aku...nanti bila barang yang diorder telah dilunaskan, akan aku tunaikan janjiku itu ek...harap ko tak kecik ati tau...sebab aku tau, ko ni moody...mudah kecik ati...kang bermasam muka kang payah...tak bertegur sape lak...dan yang pasti aku paling takut nak tegur ko time ko baru bangun tido waktu pagi...menggerunkan...kalu silap haribulan, ko moody abis ar...hehehe...

yang memohon maaf...
nengok ni...sedih kan muka aku...:(...izan abdul latif...

12 comments

Thursday, February 04, 2010 2:27:00 PM

la.. sal ni ke... hehhe.. aku tak ingat dah wei... sius aku tak ingat.. takpelah.. takde hal.. takkan la sbb beg ni aku nak tumbuk ko lak.. hehhhehe.. takde hal.. hehehe...

Thursday, February 04, 2010 2:40:00 PM

owhh...yang tumbuk2 ni serahkan kat nojah weii...dia memang kaki dulu...hahaha

Thursday, February 04, 2010 3:06:00 PM

wahhh....permohonan maaf terbuka tue...

Thursday, February 04, 2010 3:11:00 PM

ijan-kena ar...kang kecik ati kang...sebab aku dah janji...lainlah aku tak janji...hehehe

Thursday, February 04, 2010 3:33:00 PM

eh bgtau la apa nama website tu.. supaya org lain x terkena cam mot gak..

Thursday, February 04, 2010 3:46:00 PM

shifa-segan la nak announce kat sini...derang pun cari makan gak...ishhh

Thursday, February 04, 2010 4:45:00 PM

ermmm camne tuh,, cuba call balik ke,,

Friday, February 05, 2010 10:12:00 AM

izan - mengapa watak kartun yang dilakar itu cemberut mukanya?? (wahh, ayat kamus aku guna..)

Friday, February 05, 2010 10:18:00 AM

xper,ko blm byr lgkan beg tu..bknla peniage tu tipukan,mayb stok xde lagi..haa,tu kwn ko dah maapkan ponn..hehe

Friday, February 05, 2010 10:22:00 AM

mel-watak katun mana lak ko ni..

zetty-tak kira ar...aku nak sedih gak...sebab aku kepingin benar nak miliki beg tersebut...fyi beg tu dia jahit sendiri la...

Friday, February 05, 2010 2:02:00 PM

hadiah tuk aku ko lupa...huhh

Friday, February 05, 2010 2:49:00 PM

ASHA-adiah menda lak ni???

Post a Comment