Thursday, February 25, 2010

Nora...Ko Ingat Tak Menda Alah Ni???

hahaha...aku gelak dulu ar...masa jalan² kat pasaraya bintang tempohari...pandangan aku tertacap pada menda alah di bawah ni...lantas ingatan ku terus menerawang ke arah kejadian yang pernah berlaku hampir 10 tahun yang lampau...giler ar...lama tu...tapi memori tersebut masih utuh terpahat di ingatan ku ini...

1999-masa tu kami seme pre SS...so seme dok lam dorm...satu dorm tu aku pun dah tak hengat baper orang...tapi yang paling aku hengat time seme kunci jam loceng bangun pagi, aku sorang yang tersedar p tolong tutupkan...memekak jek...eh, berbalik pada citer sal menda alah ni...dulu, ada sorang kawan aku ni, suka tul guna menda alah dibawah ni tuk masak air untuk makan megi...tapi pernah satu hari tu, dia masak air buh lam baldi...giler kan...dan pernah menda ni membakar kapet yang penuh rambut tu masa kat dorm...ishhh...ngeri betul...sib baik tiada berlakunya kebakaran...

dan nilah rupa menda alah tersebut...hehehe...
ha...nengok tu banyak tergantung...aku tak beli pung...segan lak nak guna menda ni tuk masak air...hahaha...
nora...nora...macam² kan memori daun pisang di itm dulu...hehehe...adioss....

7 comments

Thursday, February 25, 2010 9:35:00 AM

alahai.. kenangan sepanjang zaman la ni gamaknyer..

Thursday, February 25, 2010 11:37:00 AM

aku ingt2 lupa la izan...betui ke menda nih pelbagai guna hingga leh msk maggie konpius aku..
hahah ya ka hg yg tlg tutup jam.yg len tidoq bungkang tak hengt dunia...

Thursday, February 25, 2010 12:25:00 PM

pijot-hang mungkin takde tempat kejadian kut...tak caya hang tanya nora...hahaha

Thursday, February 25, 2010 2:31:00 PM

mungkin gak aku tak dak kt tempt kejadian..tp aku rasa cm hengat..aku penah gak wat keja giler cam nih tp rebus teloq lam kettle..hahahah..giler kan..

Thursday, February 25, 2010 3:39:00 PM

bukan aku masak air dalam baldiiiiii!!!!

hahahahah

Thursday, February 25, 2010 9:57:00 PM

hahahaha,tergelak aku,sbb terigt mase kt hostel dulu nk msk meggi dok tuang semua jenis perisa dlm 1 kettle pastu masakkk =D

Friday, February 26, 2010 10:48:00 PM

aku ingat..tak cite lgk aku & eija dok luruskan rambut guna seterika..

Post a Comment