Friday, March 19, 2010

Alhamdulillah...Ianya Positif...

hahaha...mesti ada yang sentap baca tajuk entry kali ni...ha sudah...sudah...korang jangan wat spekulasi lak...positif tu adalah 2 tahun yang lepas la...masa saya mengetahui yang saya hamilkan anak kedua..bukan sekarang ok...sekarang camner nak hamil kalu projek tidak berjalan dengan lancar...lalalala...memandangkan esok merupakan tarikh kelahiran si adik yang pertama kalinya, makanya saya terjemput untuk menulis di entry ini...jangan ada benci ye...:p

semua ni citer bulan 7 pada tahun 2008 yang lampau...sangat seronok time tu kerana memang saya merancang untuk mengandung kali kedua...dan sangat berharap agar baby kali ini adalah baby boy...namun sekiranya baby tersebut adalah baby girl juga seperti kakaknya makanya saya terima ianya seadanya...baper banyak nya tah...ishh...

hurmm...so esok besday si adik, tak tau apa perancangan lagi...takde selebret2 kut...kalu ada pun just 4 of us...beli secopeng kek makan 4 orang udah...parti???nengoklah kalu ada bajet kendian hari, insyaallah akan diadakan juga...mudahan ada rezeki buat kami sekeluarga...

oklah...tu jek citer gempak hari ini...:P

15 comments

Friday, March 19, 2010 6:21:00 AM

mula2 aku nk gelak dulu! wakaakkakaaaaaaaaaaa

aku igt ko mmg ngidam nk mkn puding roti muekekekeeeee hampir2 aku percaya

to irfan budak dobot mata sepet mcm kacuk cina.. slmt ulang tahun yg pertama, moga pnjg umur, dimurahkan rezeki, jd anak soleh, taat ibu & ayah. moga bahagia di dunia & di akhirat.

Friday, March 19, 2010 7:41:00 AM

heehhh saje je wat saspen kan ingt tambah ahli kelorga

Anonymous
Friday, March 19, 2010 8:21:00 AM

kus semangat.. tkujat i.. ingatkan preggy lagi td.. smlm baru ngeluh penat.. kalo preggy lagi, x tau la...tp kalo rezeki, ape salahnye... kan...
-anna-

Friday, March 19, 2010 8:33:00 AM

ceh..kupikir betul2 punye kejadian bunting... hahaha

dh beso yek dak Irfan nieh.. caya la.. hope Irfan bahagia dunia akhirat.. jd anak yg soleh, bijak bistari n membanggakan ibu n abi.. amin..

irfan mintak hadiah adik dari ibu n abi taww... hehehe

Friday, March 19, 2010 8:43:00 AM

ciskek ciskek

Friday, March 19, 2010 9:06:00 AM

sentap beb! wakakakkaa.. la ni kes mengimbau kenangan lalu ghupanyaaaaa... ceh.. ko mmg la zan... kalo ko nk tmbh yg ke3 jgn lupa bg tau aku.. aku nk jemaah sekali.... wekekekekekee

Friday, March 19, 2010 9:09:00 AM

afne
hehehe...:p
mekasih for your wish...tapi jangan lupa wish lg kat entry spesel

nana
owhh...aku tunggu hang dulu la...

anna
akak doakan rezeki buat ko dulu la...rezeki pengantin baru...

ayang
hehehe...tunggu ko dapat anak pompuan baru leh stat pojek...

misgeli
hahaha...ampehh...

Friday, March 19, 2010 9:10:00 AM

ishhh...wat suspens jer.....anyway hepi birthday to dak irfan...semoga menjadi anak soleh yang boleh dibanggakan oleh ayah dan ibu yer cayang.....

Friday, March 19, 2010 9:10:00 AM

cis ko...
tertipu aku.. hahahhaha

Friday, March 19, 2010 9:53:00 AM

hahaha..ingatkan dah berisi tadi..huhu..memang suspen jer....

Selamat hari jadi buat Irfan..semoga panjang umur n dimurahkan rezeki. jadi anak yang soleh tau.

Friday, March 19, 2010 10:03:00 AM

delima aka fiza
weii haruslah aku sms ko...kata nak berjemaah anak seterusnya...hahaha...

lynn
hahaha...ko pun tertipu jugak...yey, berjaya

lin cute
tunggu ko dapat anak jantan baru lah aku pikirkan nak tambah ahli ni

siti
haha, memagn saspen kan...mekasih ye siti..nanti jangan lupa wish lagi

MamaDhia
Friday, March 19, 2010 10:47:00 AM

eh eh.. dh tergedik dh org kat sini igt leh join the club... upenye cite si irfan...sok ye 1st birthday... Happy birthday from MamaDhia n Dhia...

Friday, March 19, 2010 11:14:00 AM

salam..
he3 bikin suspen je,kelakar tul ;-)
anyway,hepi bday to baby hardif,moga dpjgkn umur, murah rezeki & mjadi ank yg bjaya dunia akhirat,aminn

Friday, March 19, 2010 11:28:00 AM

lajuu je aku klik tgk kt blog ko updet gambo upt tuh,keh3..hepi 1st bday irfannnn

Friday, March 19, 2010 11:31:00 AM

ekekekeke..

pandai yekkk pusing jadikan n3.. :)

Happy birthday utk dak irfan tu yeh!.. sebaya kan anak kiter beza bulan sajo..

Moge jd anak yg soleh ye Irfan!!

Post a Comment