Tuesday, March 2, 2010

Cerpen Yang Belum Berpenghujung...Bila Nak Sambung Entah...Iskk...

korang masih ingat tak...ni aku tujukan bagi saper yang baca jelah entry sal cerpen aku dulu tu...kalu korang masih tak ingat...korang leh belek kat SINI...hurmm...aku baru teringat, cerpen ni lum ketemui penghujungnya...tah ar...lately rasa cam kekurangan idea lak...so bila idea dah kurang, makanya jariku ini tak mampu nak meneruskan taipannya...so tunggulah bila idea itu datang...ekseli aku suka gak ar tulis cerpen² ni...duluuuuuuuuuuuuu masa aku muda remaja, aku suka layan cerpen (cerita pendek), novel...tapi skang???huhuhu nak baca majalah pun tak sempat...tu majalah PA&MA bulan lepas yang aku beli tu, masih lum tersentuh lagi...takde masa maaa...bila ada masa yang agak terluang, ada jek meke² yang nak join sama baca...bis camne tu???hehehe...

tak pelah, nengoklah bila ada masa nanti, bila ada idea nanti...bila aku rajin nanti, aku sambung ar balik cerpen aku tu...heheh...ekseli aku pun tak sabar nak tau apa terjadi pada dina tu...apa pulak terjadi pada encik adam dan meke² yang terlibat lam pembikinan cerpen yang tiada bertajuk...alahaii..cerpen pun lum siap nikan tajuk kan...so kita nantikan sambungan bebila masa...huhuhu...

3 comments

Tuesday, March 02, 2010 4:58:00 PM

teruskan gaya taipan anda izan..aku yakin ko bisa abiskan cerpen hg nih..chaiyok..aku dulu pun giler cerpen..gila novel gak..kalau baca novel dok byangkan kita la heroin lam citer tuh..

Wednesday, March 03, 2010 8:33:00 AM

mlm tadi aku tgk cite misery..mengisahkan seorang nurse terlampau fanatik + cinta kat penulis terkenal...hingga dia kipnap penulis tu dan jaga, dan ikat, tak bagi keluar, dia tempangkan kaki penulis tu....

Wednesday, March 03, 2010 11:23:00 AM

fyzz-kalu aku rajin, adalah idea datang...tp skang malas ar...hehehe...lor, akulah heroin lam cerpen tu...hang ni pung...

asha-ishh...takdelah sampai cam gitu sekali weii...ko ni...aku bukan penulis weii...aku pengarut terhebat jek...ngarut banyak...

Post a Comment