Friday, March 12, 2010

Cucu Puan Hanisah Yang Ke 9

assalamualaikum...dan salam pagi jumaat...ari ni agak lambat saya ke udara...bukan apa, badan ada sedikit lemau...otak ada sedikit lems...hahaha...tadi pepagi lagi adik saya, telah menyuruh saya menelepon beliau...katanya ada urgent...lantas terus saya mendail nombor beliau...sebenarnya beliau cuma mahu memberitahu perkhabaran bahawa beliau telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan seberat 3.1kg di hospital jerantut...alhamdulillah...namanya masih tercari²...kalu korang masih ingat entry NI...derang la ibu dan bapa kepada bayi di bawah...

dan...presenting sepupu baru HNI...yang selamat dilahirkan pagi tadi jam 1.58 pagi secara normal...sorang lagi bayi yang lahir di pagi jumaat...bagus...bagus...amik berkat katanya...
owhh...baby ni merupakan cucu yang ke 9 dalam keluarga aku...dan cucu yang pertama bagi keluarga mertua adik aku...pepun tahniah ye kakteh...jaga jahitan molek² ye....
hurmm...teringat pulak pada si kakak yang telahsaya lahirkan secara pembedahan pada 3 tahun yang lepas...lebih kurang jek kan gambar mereka berdua...kata sepupu kan...dibawah ini adalah gambar kakak...gambar fail...hehehe...sekian, tak sabar nak nengok baby baru...rindu pulak pada bau baby...tapi rindu pada bau irfan ngan kakak....hehehe...

10 comments

Friday, March 12, 2010 11:11:00 AM

tahniah zan, tmbh anak sedara. comelnya.. mcm blh terhidu2 bau newborn baby hehe

aku aritu lps tau adik aku keluar tanda trs aku tak sng ddk. mcm aku nk banak hahaha

Friday, March 12, 2010 11:21:00 AM

mekasih afne...aku lak tak sabar nak nengok anak buah baru ni...hehehe...makin meriah la raya tahun ni...hehehe...

Friday, March 12, 2010 11:36:00 AM

arrrr..
tutup mulut skit..nanti masuk lalat dekkk...

Friday, March 12, 2010 11:41:00 AM

ooo yg bawah tu gambar kakak ker.. lebih kurang ajerk..

Friday, March 12, 2010 11:43:00 AM

missgeli
tu gambar kakak tu...hehehe...ternganga2...

kak ratna
haah tu gambar kakak...lebih kurang sama jek kan...

Friday, March 12, 2010 11:57:00 AM

bez nye bb..
aku suka tgk bb2 kecik
suka cium wangi sgt
damia dah beso2 gini bau ikan je selalu kekekekke

Friday, March 12, 2010 12:00:00 PM

hehehe...nana...nana...ko patut bagi damia adik...so ko ada peluang bau bb lagi...:P

mana tak si damia tu asik bau ikan...tiap ujung minggu jek p mandi sungai...takke ada potensi bau ikan tu...hahaha

Friday, March 12, 2010 12:30:00 PM

oo izan, mcam berat airol ajer..3.1 kg...comel..hihihhi

Friday, March 12, 2010 3:44:00 PM

tahniah ye dpt anak buah baru...rindu bau baby ye..ape kata bg irfan adik :-)

Friday, March 12, 2010 6:53:00 PM

emie-hehehe...tulah pasal..

ida-adik untuk irfan...owhhh...katakan tidakkkk

Post a Comment