Monday, March 8, 2010

Dia Dah Kurus...Aku Ni Bila Lagi...Ishhh

bagi yang follow rancangan The Biggest Loser Asia, tentu kenal ngan wanita di bawah ni...ye namanya Christine White...dari fillina...ahli red team yang ketiga last terkeluar sebelum kevin...ekseli christine ni cantik...dia suka bermekap walaupun dia mempunyai saiz badan yang besar...dan yang paling saya terujanya ialah...

owhh...dah kurus dia skang???tak caya...korang leh nengok kat fesbuk dia ni...try klik kat SINI...saya siap add dia lagi sebagai kawan...hehehe...

so jangan lupa nengok malam esok...grand FINALE...tak sabarnya...tak sabar nak nengok siapakah yang menang...mungkinkah DAVID...atau CARLO...jom kita nengok reramai...channel 702 jam 9 malam pada hari selasa ini...daaa...

5 comments

Monday, March 08, 2010 1:04:00 PM

makkk aiii.. kurus dah.. tapi yelah.. tengok ajelah dia punya senaman.. bole terbakar badan sekali time tu.. bukan lemak je terbakar.. hahahaahhaah

Monday, March 08, 2010 1:24:00 PM

mak ai biar bebenor pompuan tu dah kurus mcm tu, jrg2 tgk rancangan tu last tgk dia mmg bam2 la

Monday, March 08, 2010 1:44:00 PM

iye la christine nie mmg cantik..ai suka tgok dia..walaupun tembumm totap make up..sorang lagi marilyn pun cantikk..tk suka ngan martha, david, tony!!..last part kevin terkuar..ai nanges u..huhu..ai arap sesgt carlo monang..berbaloi dia menang..dia very the baikk...merendah diri..yg penting paling konsisten sepjg prog ini..go go carloo!!..uishhh aku gak yg tk kurus2..tgok BLA nie sambil nyuap..cena tuh..ekeke

Monday, March 08, 2010 2:14:00 PM

echa
hahaha tau tak per...aku rasa kalu aku join, tak yah tunggu sampai 2-3 bulan...cukuplah 2-3 minggu...sure abis lemak2 aku dibakar...hahaha...

nana
ko percayalah weii walaupun ianya sukar...hehehe...

orchid
ye ai sokong yu...paling yang ai rasa tak layak masuk final adalah martha...dia tu kira bertuah sebab dapat imuniti disaat genting....g pun dia tak bersungguh pun...ai tak suka david...wahh sangat berlagak ok...ai pun vote for carlo...sangat berbeza rupa carlo skang...memang kurus giler...bagus tul...dia memang bersemangat...hehehe...

Monday, March 08, 2010 4:08:00 PM

mak ai...kurus dan semakin cantik....bestnye kalau aku jadi cam ni...(angan tak sudah...)

Post a Comment