Friday, March 5, 2010

Dulu Sorang...Sekarang Dua-Dua Orang...Haiyaa...

hurmm...apa tu ek...dulu...kalu p memana terutamanya p suping mall, kena layan si kakak sebab time tu si adik tak pandai cam skang...tapi kini...dua² kena layan...makanya kalu p suping mall yang ada menyediakan menda alah seperti di bawah, so kenalah amik dua...satu tuk kakak, satu tuk adik...kalu idak, berebutlah gamaknya...tapi kan, menda alah di bawah ni, tak seme suping mall sediakan tau...kat jusco pun ada pun jusco yang terpilih jek...yang kat bawah ni, masa kami sekeluarga ke pasaraya bintang di kajang tu...tak sangka kat bintang pun ada kete troli ni...sangat suka...satu kete sekali naik RM1...oklah...dua orang RM2 la kan...

si adik...sangat gumbira dapat kete troli secara sendirian...tak yah kongsi ngan kakak...
owhh...yang ini si kakak punya...barulah fair and square...
nengok si adik ni...tak duduk diam dalam tu...ishh...
siap berdiri bagai lagi...
adik, jom racing...hehehe...
so tulah citer dua beradik ni...skang kalu nak beli mainan ke apa ker...tak leh beli satu dah...kena beli dua...kang berebut kang, ibu jugak yang naik hantu...hohoho...bahye kan???...

14 comments

Friday, March 05, 2010 9:35:00 AM

Salam..

ala cutenyer main bende tu.. tp

sy cukup risau bile pegi mane jumpe mende nie.. kompem anak2 akan jerit nak main mende nih.. klu kejap ok lah.. selalu nak main berkali2.. org lain nak main juge.. kdg sampai berebut2.. malu pulak rasenyer.. hu3x..

Friday, March 05, 2010 9:37:00 AM

hehe mcm mana la klw aku ada ank 2 nanti kan..
korang ok la bole tolak sorang satu , aku selalu g tolak sensorang dah la tayar dia bila tolak kt lantai shoping complex tu asik nk ssenget je pasal licin kekekek...

Friday, March 05, 2010 9:39:00 AM

HAI ENA
salam...
tulah pasal kan...kekadang saya pun risau gak...takut nampak jek mesti nak naik...tapi biasalah budak2...yang si kakak tu kalu p alamanda tu, mesti ajak p taman...dia dah tau kat mana lokasi taman tu...pastu bila dah main, ajak balik pun takmo...haiyaa...

Friday, March 05, 2010 9:42:00 AM

nana-so ko tak yah ar lagi pk nak bagi adik kat damia tu...tunggulah bila tiba masanya korang together2...bukan per...tak sanggup aku nengok ko handle 2 orang anak naik menda alah ni sorang2...tak pat aku bayangkan weii...huhuhu

Friday, March 05, 2010 10:16:00 AM

aku tak pnh pun jumpa benda alah ni kat suping mall..gamaknye sume suping mall aku gi ala2 kolot kot..hehehe..tp klu ade pun aku rs amik 1 je kot..utk abg..yg adik ni tak suke naik2 bnda ni..ms kcik suke da beso ni tak suke lak..aku naik kan kat mainan2 yg goyang2 letak duit tu mau dia melalak..takpela kan save duit aku..hahaha..

Friday, March 05, 2010 10:31:00 AM

sweetnye dua beradik nih!

Friday, March 05, 2010 10:46:00 AM

aku dah paham dah maksud mu itu..

mcm dpt anak kembar dah kan kita ni...

aku tu pung..kalo beli selipar ben ten...anak dara tu pun nak gak....eheheheh...tak tahan tu ben ten pun nak

tu anak teruna tu..sama je...kalo kami beli bear, kalo takde mende lain yg leh alih perhatian dia, amuk ar....nak jugak bear....so kena la beli lain yg lain tuk dia...supaya dia tak ar nak BEAR...ish

Friday, March 05, 2010 10:51:00 AM

asha-tau tak per...tapi tulah...kalu sesuatu barang tu unisex leh ar kita beli tuk meke berdua kan...takdelah janggal...ni kekadang sama cam ko ar...si kakak pun mau ben 10...aiyoo...cam takde idola yang gegirl...ishh...tapi kan, aku tak tahan satu jek...si adik suka buli kakak la...tak tau nak wat camner dah...cam potensi jek si adik nak jadi pembuli...ishh..

nurul-mekasih

lia-nipu tul ko...kolot menda...yang aku p bintang pun ada...hehehe

Friday, March 05, 2010 12:04:00 PM

ye aku sll g sana gak.. mmg sonok anak main troli cam tu tp masalahnya anak aku xmo kuar dr troli tu.. huhuhu..

buat masa ni kalu beli mainan 2bijik pun.. 2 2 abg sapu..dpt tido semalam dua jadik la br buleh bg si adik hahaha

Friday, March 05, 2010 12:18:00 PM

ayang-agaknya sok meke berdua dah besar...dah main bersama, agaknya sempat tak ko jadi monster???hehehe

Friday, March 05, 2010 1:27:00 PM

tgk badan adik besar tu mmg ada potensi buli kakak...sure kakak kena cuci kasuh sekolah adik ni....tapi itu takpe ar..kasih sayang sorang kakak

Friday, March 05, 2010 2:23:00 PM

asha-agaknya memang kena buli kut si kakak tu...kut2 sok2 kakak kena bawak beg sekolah si adik...alahai anak²

Friday, March 05, 2010 4:54:00 PM

hahahaha...aku masih sorang!!!

Saturday, March 06, 2010 12:00:00 AM

bestnya kalau bole naik menan ni ek..dulu2 tak merasa :p

adik ngan kakak ni sgt cute..comel je duk dlm tu.

Post a Comment