Friday, March 19, 2010

Happy 1st Birthday HADIF NASR IRFAN

memandangkan besday irfan esok dan semua akan bercuti, maka saya ambil kesempatan untuk up kan entry ini pada hari ini...

alhamdulillah...20 mac ni, maka akan genaplah setahun umur anak bujang saya itu...syukur padaMU ya Allah, kerana dengan limpah dan kurniaMU KAU berikan kesihatan yang baik kepadanya dan akal fikiran yang tajam untuknya...

bila dikenang kembali, rasa cam baru semalam saya dapat tahu yang saya mengandung...cam baru semalam saya melahirkan irfan secara normal...citer pasal kelahiran irfan memang banyak bezanya...masakan tidak kerana saya melahirkan kakak secara pembedahan...mestilah banyak bezanya kan...

untuk dik irfan anak manja ibu...SELAMAT HARI LAHIR YANG PERTAMA...moga menjadi anak yang soleh dan sihat hendaknya...jangan buli kakak tau...ibu sayang kalian berdua...

klah...meh kita nengok faces of HADIF NASR IRFAN dari 20 mac 2009 sampailah 19 mac 2010...

Beberapa Jam Baru Lahir
1 Bulan
2 Bulan
3 bulan
4 bulan
5 bulan
6 bulan
7 bulan
8 bulan
9 bulan
10 bulan
11 bulan
1 years Old

owh ya...kronologi kelahiran irfan leh view di SINI
sekian...selamat berhujung minggu...esok apa planning bang???takkan dok umah je kut...sian kat dik irfan..hehehe...

9 comments

Friday, March 19, 2010 3:54:00 PM

HAPPY BIRTHDAY CAYANG MUCUK MUCUK TEMBAM TEMBAM BOYYY...

Friday, March 19, 2010 3:57:00 PM

hepi besday irfan... semoga jd anak soleh... bila la nak jumpa hadif amsyar nih kansssss... hihihi

weh zan, aku tag nko.. sila rajinkan diri buat tag tu yer. TQ

Friday, March 19, 2010 3:59:00 PM

happy besday irfan.....

ibu irfan tak buat besday ke...jgn lupa yer..aqila ngan aqil...hehehhee

Friday, March 19, 2010 4:11:00 PM

heppi besday bobok....

bobok sombong..asal mami nak gomol, bobok melalak..benci laa

Friday, March 19, 2010 4:26:00 PM

Happy besday Irfan.. Moge jd anak yg soleh ye.. rajin2 tolong mama.. :)

Friday, March 19, 2010 4:28:00 PM

ENA

mama mana lak irfan kena tolong ni...ibu la...hehehe..:P

Friday, March 19, 2010 4:49:00 PM

suke lahir hari dari achik chu-E..
* nanti achik chu-E adiahkan kapal terbang yg achik beli kat ummi irfan*

Friday, March 19, 2010 9:19:00 PM

to irfan bdk dobot mata sepet mcm kacuk cina..

happy 1st birthday. moga jd anak soleh taat ibu ayah. moga pnjg umur & murah rezeki.

Friday, March 19, 2010 10:39:00 PM

hepi besday sayang...semoga jadi anak yg berguna ye.jgn nakal2..pls pls pls irfan jgn nakal...

Post a Comment