Tuesday, March 2, 2010

Happy Birthday My Dearie Husband

AMARAN:
jangan terpedaya ngan angka yang berada di atas kek ini...ini adalah gambar fail...hehehe...

hurmm...rini genaplah 28 tahun umur hubbyku itu...alhamdulillah, bersyukur kepadaNYA kerana memberi kesihatan yang baik kepada hubby, dikurniakan rezeki yang berganda...dan harapan aku moga hubby dapat menjadi "abi" yang baik for our Hanan Nur Insyirah dan Hadif Nasr Irfan...lebiu so much my dearie hubby...tanpamu idupku tiada bermakna...

My Lovely Hubby...
Loving you is the thing I can't stop doing...
Proud to be your wife,
Proud to have you as my lovely hubby forever...


kalu korang masih ingat tahun lepas, masa birthday hubby aku yang dapat adiah tau...korang leh nengok kat SINI...tapi tahun ni, lum ada apa² petanda yang aku akan mendapat adiah cam tahun lepas dek kerana ekonomi yang agak meleset gaji lambat lagi tuuu...huwaaa... makanya, apa² yang dirancang akan ditunda hingga ke tarikh yang diberitahu kelak...hehehe...
so even ari ni besday my hubby pun, takde potong kek atau apa² sambutan yang dibuat memandangkan hubby berada di Melaka sya...tolong nengokkan laki aku ek... sebab berkursus hingga ari khamis ni...
pepun sayang dan anak² doakan yang terbaik buat abang...moga rezeki keluarga kita akan bertambah opss...bukan tambah ahli bilangan ok...dan dirahmati Allah hendaknya...

23 comments

Tuesday, March 02, 2010 9:21:00 AM

patut cam ternampak harris smalam.. ingatkan org laen.. hehehehe..

selamat hari lahir.. moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki... bila korang nak jalan lagi ni.. (soklan dengan nada jeles skit)..heheheeh

Tuesday, March 02, 2010 9:22:00 AM

hehehe...jalan p mana lak ni...jeles menda lak...huhuhu

Tuesday, March 02, 2010 9:29:00 AM

selamat hari lahir abang...

eh leh ke pangey abg jugak..

btw ko nak kursus mende...smlm ko ingat kat umah mana la ada jadual..kat umah takde sangkut paut kerja dah..kat tmpt kerja baru sangkut paut..ehehehe...nak menjual2 pun tak smpt ni time keje..aahahahahaha...

(tiba2 je ayat terakhir tu..actly takde kena mengena dgn ko)

Tuesday, March 02, 2010 9:31:00 AM

hehehe...selamat...selamat...mana leh ko panggil dia abang...dia muda dari ko la...:p

aku tak kisah kursus per...jnji leh p laki bini...dan hangkut anak2 sekali...ni time keje, kena wat keje ar...mana leh main blog weii...ekeke..

Tuesday, March 02, 2010 9:32:00 AM

Alhamdulillah..

Moga panjang umur, murah rezeki selalu & di berkati dlm aper jua keadaan hingga ke akhirnya..

Tuesday, March 02, 2010 9:40:00 AM

ena-mekasih bebanyak..

Tuesday, March 02, 2010 9:49:00 AM

Wutever..aku bukan update pung..autopublish..ahahaha lagipun aku tak bukak FB..alalalallaala
dan tak berniaga time keje..ahahaha

ok tak ayat aku tu?

ok nanti aku cari kursus sesuwei...

Tuesday, March 02, 2010 10:13:00 AM

selamat hari lahir harris...semoga panjang umur dan rajin2 tolong bini...hehehe

Tuesday, March 02, 2010 10:18:00 AM

asha-huh, rasa nyampah baca ayat ko tu...wekk...time keje ke skang ko bukak dan ronda2 blog ni...hehehe...ke komen ni autopublish gak weii...heheh lagik...


ijan-harap2 dia baca msg ko tu...huhuhu

Tuesday, March 02, 2010 10:28:00 AM

eheheh ko tau kan maksud aku tu...
aku bukan ckp ke ko pasal FB tu..sbb ko tak kata org pun pasal blog..uhuhuhu..so mmg bukan tuk ko...alalala tapi tumpang kat blog ko...luahkan rasa...(berckp siang pandang2)

update je auto...sbb kena pk, kena masa yg free baru dtg idea..kalo time kejaran spt ini mana smpt nak dtg idea..tapi baca blog org...dan letak komen ada la idea...sbb idea komen dtg dari entry yg aku terjah...

ni sambil buat pingat tuk org ni...pingat tuk aku takde pung...uhuhuhu pingat gangsa masa sekolah rendah je ada....lalallalala

btw aku pun menjual tudung online...tata

Tuesday, March 02, 2010 10:39:00 AM

asha-ishh panjang benor komen ko ni...aku ni, time keje pun tak sempat p blogwalking ke, blog jumping ker...memang tak sempat la...

fesbuk pun semata tuk berkebun jek...kekadang bos ada kat belakang sempat gak ar aku menaip bagai...hehehe...

kat umah nak online???owhhh kekadang ada masa, kekadang takde...ko pun tau aku tido awal weii...heheh...

jap weii...ko citer sal pingat menda lak ni...ishh...btw, kedaimaisarah tu kedai ko ker...tak bitau pun ada bukak kedai...mencik...ko tak sayang aku lagi ek...hoh...

Tuesday, March 02, 2010 10:45:00 AM

aku segan nak cite pasal kedaimaisarah tu aku punye...ahahahaha lagipun bukan ada yg sudi membeli...

pingat tu pasal borang anugerah pingat kebesaran..aku sdg isi tuk pegawai2 sini....mean sdg buat keje tu sdg blogwalking...

wei blogwalking ke blogjumping ke bukan tuju tuk ko pung...tapi terluah kat sini

sila2 la singgah kedai...kalo sudi beli ar..shawl akan menyusul kemudian..kalo sudi nak lihat...


http://kedaimaisarah.blogspot.com

Tuesday, March 02, 2010 10:49:00 AM

hahaha...sebelum ko pomot, aku dah bukak pung...cuma wondering saperkah pemiliknya...hehehe...bagus ar ko...dah jadi bisneswoman yang berjaya...aku tumpang bangga ni...

Tuesday, March 02, 2010 11:10:00 AM

belum berjaya..sbb tu segan..serius talk

baik nuff baik berniaga biasa..tak de berjaya dan dpt hasil pun lagi...uhuhuhu

nuff pun tak dpt nak cash out..sbb tak sampai tahap minimum nye pung....

niaga? apa tah lagi...

aku cuak org dengki je kat aku...bleh ke gitu?
yg pelik aku tak berjaya pun lagi dah dengki..

Tuesday, March 02, 2010 11:30:00 AM

zidah-> lor apa salahnyer ko berniaga..cari duit lebih...ada modal bley buat...cari untung plak..cover modal..peduli kata orang..

izan-> selamat hari lahir kat harris..moga2 bertambah zuriat..macam aku nih..kihkihkih...

Tuesday, March 02, 2010 11:35:00 AM

asha-beselah, dah nama manusia, penuh sifat phd tu...aler dulik ar kata orang, bukannya ko guna duit orang wat niaga...untung sabut timbul, untung manusia siapa yang tahu...

emie-mekasih, tambah rezeki cam ko???owhh...lum difikirkan, tapi ritu aku ada mimpi yang si asha ni memboyot lagi???apakah maksudnya???

Tuesday, March 02, 2010 11:52:00 AM

ku harapkan kata2 aku belum terlambat buat abang adik haris yakni suami yg satu2nya buat izan abd latif..haris walaupun hg muda setahun dri izan aku tau hg bapa yg baik dn bertangungjawab pd anak2 dn isteri hg..izan selalu puji hg..psstt thn nih hdiahkan jam GUess lagi sepasang..heheh izan aku tlong kenen2 kan haris nih..hehehe..pepun moga korang sekeluarga di murahkan rezeki..amin..

Tuesday, March 02, 2010 11:54:00 AM

wakakakaka ini mmg gelak besar...

aku period tanpa henti ni...(serius sian kat laki aku dah)

aku nak cari penawar..nak kata makan perancang dah lama BENTI...apalah dosa aku kan...sehingga aku kena terima ujian sebegini...

Tuesday, March 02, 2010 11:58:00 AM

sha-biar betul weii...piod tanpa henti...memang sian tul kat laki ko tu...tapi kan, ko memang kena cari penawar,..tu bukan darah haid dah tu...tu darah penyakit...nak kata tu tanda menapous ko masih muda cam aku...hahaha

Tuesday, March 02, 2010 11:59:00 AM

pijot-aku takmo dah jam guess...aku mau rak kasut berpintu...leh dak gitu???

Tuesday, March 02, 2010 12:06:00 PM

kah kah hg izan tak bek wooo ada ka kata tanda2 monopos kt hashajibah tuh la tuh..jidah hg patut pi cek cek cekedaut la..bahayes tuh..

btw..emm...izan..hg nak rak kasut ka.yg mana nih..yg betutup tuh ke..yg mahal ka yg murah..alanng2 hg pau yg rak kasut 6 tingkat tuh hehehe..

Tuesday, March 02, 2010 12:09:00 PM

hahaha...aku gelak dulu...aku teka2 aja la jot...

haah aku mau rak kasut berpintu...ce hang nengok wishlist aku tu...

Tuesday, March 02, 2010 2:53:00 PM

lor hg ingt aku tak tgk ka wish list hg tuh..takpa..nnti dpt la tuh..aku dh habaq haris dh..hehehe

Post a Comment