Monday, March 15, 2010

Hari Ini Hari Isnin...Esok Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat, Sabtu, Ahad dan Isnin Balik

haii...hello...assalamulaikum...pon...pon...huhuhu...selamat pagi isnin...hurmm...pejam celik, pejam celik...pejam tak celik² dah isnin balik ari ni...kalu tiba ari isnin jek mesti ramai yang monday blues...horrible monday macam² la kan...saya???sama jek cam korang...monday yang blues untuk aku...hohoho...

so pepagi ni, dok merewang blog kengkawang...walking sana...walking sini...jumping sana sini...ni tugas hakiki dipagi hari...memula p blog yang paling update la kan kat bloglist kat tepi tu...p blog noj dulu...wahhh...behnya dapat blackberry baru...tak sesia cokia dia pergi tanpa pesan...beh²...lepas ni dunia it lagiii tanpa batasan kan...huhuhu...saya jeles ok...lepas tu p blog asha lak...owhhh mari kengkawan doakan agar anak daranya dijauhi dari segala penyakit yang merbahaya...ye ar, ati mama mana yang tak gundah gulana bila anak demam on off kan...wahh...dah la skang macam² penyakit yang timbul...ni kat putrajaya ni, kes denggi makin meningkat...owhh...minta dijauhkan dari kami anak beranak...amin...opss...p blog midot lak...baru teringat yang besday anak dia semalam kut...wahhh dah 3 tahun pun hakimi...dott...sampai ati ko espot si kimi kat segamat...pastu tanggung lah rindu ko tu...hehehe...pepun hepi besday kimi...be a gud brother ek...owhh tu jelah blog yang paling update takat ni...yang lelain mesti on da way kut...

citer sal ari ni...rasa cam agak lemau...tapi rasa cam hati sedikit tenang pun ada...sebabnya pepagi ni jalan raya smooth jek pergerakan dia...wahh...behnya kalu sepanjang tahun gini kan...ni ar beh kalu bebudak cuti sekolah..takdelah ari2 saya nak terkocoh² p kerja seawal 7 pagi kan...bukan per, kalu lambat beberapa minit sure jem ar jalan nak keluar ke haiwei tu...mencik tau...dan pepagi ni lambat plak saya sediakan sarapan tuk irfan...tapi sib baik budak cuti sekolah kan...so leh tahan lagi la...huhuhu...owhhh ari ni saya rasa cam agak sibuk...sebabnya opismate saya bercuti selama seminggu, so kejap² nanti saya kena replace tempat dia buat mana yang patut...tapi sebelum tu saya kena bereskan kerja saya dulu...oklah, malas dah ni...

ayuh...mulakan hari isnin dengan senyuman...:)

5 comments

Monday, March 15, 2010 10:04:00 AM

esok selasa wat title yang sama jugak ye...senang skit nak labels kat blog...


aku pung kalo pagi2 bos takde blog jumping ar jugak....kalo dia ada..sure kena buat itu ini dulu....

tima kasih atas doa ko dan kawan2 ko....semoga dijauhi

Monday, March 15, 2010 12:25:00 PM

salam..

a'a kan.. senang ati jer klu hari2 lengang jer jln raye cam sekarang.. kuar lewat sikit pun x per.. nie klu lewat sikit jer.. kompem merah punch card.. hu3x..

Monday, March 15, 2010 12:47:00 PM

aku mencik ari senin tadi dah bangun semayang bole tido balik...pastu niat di ati nk monteng, nk amik mc, pastu kepala fikir apa mau bg alasan kt doktor kekek..pastu kuatkan semangat tgk je damia bangun dia stat nk kacau,sepah2 tros xjadi nk mc kekekek..lg pening pale klw dok umah ngan budak tu

Monday, March 15, 2010 2:30:00 PM

asha
hehehe...beselah weii entry takde idea..

ena
betul...betul...betul...sonokkan kalu sepanjang tahun gini...hahaha...so anak2 tak yah ar sekolah...

nana
ishh ko ni...pepagi dah niat tak betul ni...hahaha

Tuesday, March 16, 2010 11:41:00 PM

terpaksa menghantar budak2 ke sana sebab bbsitter dia cuti 3 ari..ada hal katanya..mmg ghindu gilos..

Post a Comment