Tuesday, March 30, 2010

Jangan Menangis Sayang...Sapulah Airmatamu Itu...

hurmm...seme orang pernah menangis bukan...sejak mula dilahirkan lagi, hinggalah ke saat ini...tipulah kalu ada yang kata, meke tak pernah sekalipun menangis...ahhh sungguh saya tak percaya...hehehe...saya???dah lama saya tak menangis beria...kalu dulu...

  • saya menangis bila saya sedih

  • saya menangis bila saya kehilangan orang yang paling sayang terutamanya bila arwah ayah dijemput Illahi

  • saya menangis bila orang yang saya sayang sedih, kecewa

  • saya menangis bila saya merasa penat sesangat

  • saya menangis bila apa yang saya harapkan tidak menjadi kenyataan

  • saya menangis bila hubby balik lewat selalu :P

  • saya menangis bila saya melihat wajah2 anak saya yang sedang tido...adik...kakak...ibu minta maaf kakak..bukan niat ibu nak memarahi kakak...tapi sayang ibu pada kakak adik melebihi segalanya

  • saya menangis bila  melihatkan badan si kakak...sangat kurus...hingga tulang temulangnya kelihatan

  • saya menangis bila melihat bos saya kesedihan

  • saya menangis bila saya menonton citer yang sedih, yang membuatkan saya menitiskan air mata

  • saya menangis bila....tak ingat dah bila...banyak sangat menangis ni...
owhh...asiklah menangis saya ni kan...memey suhaiza tul...tidak...saya bukan seorang yang manja tapi saya hanyalah seorang wanita yang punya hati dan perasaan...

bagaimana pula anda???

8 comments

Tuesday, March 30, 2010 8:30:00 AM

aku pun sama cam ko....semua yg aku nak listingkan ko dah pun listkan semuanye....so itu lah aku dan ko....hehe

Tuesday, March 30, 2010 8:42:00 AM

hu hu hu
kita serupa...tp as WANITA
kita mmg di kurniakan HATI yang mudah tersentuh......

Tuesday, March 30, 2010 8:50:00 AM

haha.. saya selalu menangis kak..sama naik ngn darwisy..ekeke

Tuesday, March 30, 2010 8:59:00 AM

samala peten anak kita. yg kakak kurus, yg adik bam2..hihi

Tuesday, March 30, 2010 9:06:00 AM

aku nangis bila lama amrul xbalik sebab kena koje...menangis tgk damia sian kurang kasih sayang seorang ayah..menangis mengenangkan nasib hidup berjauhan..menangis fikir sampai bila nk mcm ni uwa...

Tuesday, March 30, 2010 9:53:00 AM

lin
mana aci weii...ko tiru aku gini...ishhh

zanna
tulah pasal..hati wanita yang mudah sangat tersentuh...SENSITIPPP

fiza
kalu korang berdua nangis..saper lak yang nak pujuk korang ni...heheh

kew chop
saya dah hampir mati akal ni..tak tau nak wat camner...

nana
kalu aku pun dalam keadaan ko...saper tak selalu nangis beb...uhukss

Tuesday, March 30, 2010 10:03:00 AM

Ena nanges biler perlu jer.. mahal sikit air mate nie tau..heheh.. tipu jerr.. same jer cenmgeng cam iz-ann.. hu3x..

Tuesday, March 30, 2010 11:25:00 AM

minggu nih aku tak menangis lagi..pastu kalau laki aku yakni balik lambat aku tak teriak izan..leh la kita rehat panjang skti..hehehe..tp tuh la..bagus gak menangis nih izan..leh cuci mata kita..cam entry ko before nih pasai mata kan...tp awas jgn menangis selalU...HAPUSLAH AIRMATAMU

Post a Comment