Wednesday, March 31, 2010

Jom Terjah...Apa Yang Ada Dalam Beg Ini...

hehehe...jadi cam nas ahmad lak...tadi pagi ada seorang mamat rasanya dah pangkat angkel kut anto beg ni kat meja saya...owhh...lam hati dok terpikir...tentu perutusan dari Petronas yang kol semalam petang...dah sign² dokumen yang berkenaan...saya pun membelek² pe yang ada lam beg tersebut...wahh...kalaulah ianya milik saya kan...tapiii...hehehe...kang saya jawab kat bawah...

nilah beg yang saya maksudkan itu...

owhh...ada cap dalam beg itu..

eh baju pun ada jugak...

lor...kipas pun jugak...yelah panas kan...

ha...ni jadual aktiviti 2010 F1 PETRONAS MALAYSIAN GRAND PRIX tersebut...

dan yang paling bestnya ada tiket masuk sekali...

tapi...nak jawab ni..paling tak behnya ada sekeping jek...ishh...kalu bos kasi kat saya...takkan ler saya nak p sorang² kan...hurmm tak pelah...
Lepas angkel tersebut berlalu, my opismate terus tepon...hehehe...tanya baper keping dato dapat tiket...saya pun bitau...aler sekeping jek...hehehe...kak, dulu pun tahun lepas masa akak cuti bersalin pun dato dapat sekeping gak...tapi dato bagi saya...saya lak kasi kat orang lain...hahaha...so gitulah kekdahnya...my opismate itu adalah orang yang bertanggungjawab menggantikan saya bila saya cuti terutamanya cuti bersalin...mekasih na...jasamu ku kenang sampai syorga...:P

ha korang lak camner...ada perancangan nak nengok F1 ni???

10 comments

Wednesday, March 31, 2010 3:03:00 PM

abang nk baju tu leh ker???tiket pun ok gak..huhuhu

Wednesday, March 31, 2010 3:04:00 PM

uikss...lum apa2 dah nak...parah ni...

Wednesday, March 31, 2010 3:30:00 PM

ehehehhe..

Wednesday, March 31, 2010 3:37:00 PM

amboi...cepat jer permintaan? mintak kat umah ler...

Wednesday, March 31, 2010 4:19:00 PM

hehehe....ramai lak yang nak tiket tu yer.

Anonymous
Wednesday, March 31, 2010 5:30:00 PM

tak berapa nak minat ler.. panas ramai orang walaupun dpt kat grandstand, sure berlengas jugak.. tp hubby sokmo ajak pegi.. suruh joint family pak long aku yang tak pernah missed tu takmo pulak dia.. takpun gi jer la dengan laki ngko.. selamat haku tak payah ikot.. haha..

- Mrs. Hakim -

Wednesday, March 31, 2010 7:09:00 PM

tingin nk pegi tapi tiket mahaii klw dapat pree mmg cergas je aku pegi saje je k mrasa skali pun jadi la seab xminat kan kete2 ni

Thursday, April 01, 2010 3:29:00 PM

wey sebenaqnya semua nih utk hg ka utk dato..yakni bos hg izan..huish..msti la mahai kan..tiket F1..hok murah pun dh ratus2 kan..

Thursday, April 01, 2010 3:43:00 PM

jot...tuk bos aku...sapelah yang sudi bagi kat aku ni...sob...sob

Thursday, April 01, 2010 11:18:00 PM

zan..last year aku dpt tiket free coz boss aku tak dpt nak gi..dpt dua lgk..bleh arr pi ngan cayunk...tahun ni turn boss aku plak nak gi..sedih..tapi kimi raikonen takde..takdelah sedih sgt..

Post a Comment