Friday, March 26, 2010

Kamu Bilang Hanya Aku Cinta Hati Kamu... Tapi Sekarang???Sampai Hati Kamu Bang!!!

owhh...nilah cinta hati saya...
*


*


*


*


*


*


*


*
dan sekarang...mereka berdualah yang merampas buah hati saya...huh...tak pe...takpe...ni hari korang berdua kan...len hari, hari ibu pulak gambar peluk² ngan abi...hehehe
persal muka somi saya jambu semacam jek ni..aneh...

9 comments

Friday, March 26, 2010 3:56:00 PM

bila gambar ni diambil?? pagi ni yeeeee.. hehehehhehee

Friday, March 26, 2010 3:59:00 PM

tkujat i.. hengatkan ade episod baru plak.. fuuuhh.. baru nak menyirap darah ai... hehhee.. naseb bek la... moga terus bhgia ye k.izan...

Friday, March 26, 2010 4:05:00 PM

keh keh keh..

suke la ngan dialog bergambar nie..
so sweet okeyh!

Friday, March 26, 2010 4:11:00 PM

echa
gambar mana satu ni weii...hahaha...

anna
opss....jangan..jangan...harap2 dijauhilah episod2 duka...senyumlah sikit..

ena
hahaha...saya kan suka wat2 dialog ni...ena buat kontest saya nak join...:P

Friday, March 26, 2010 4:11:00 PM

hehehe....baru nak tumpang ngamuk sama...
moga izan bahagia selalu yer...

Friday, March 26, 2010 4:18:00 PM

diq irfan nmpk lg macho dari apaknya :D

Friday, March 26, 2010 4:22:00 PM

gambar yg 1st tu.. si irfan duk dlm laci ke??? oh nooo betul ke mata aku yg menengok ni?

kalau betol, aku nk gelak wehhhh... aku tk tahan, nk gelak jugak... wakakkakakakakakakakaka

Friday, March 26, 2010 7:38:00 PM

tajuknyer penuh kontroversi.. nampak je terus dtg sini.. hehe..

Monday, March 29, 2010 10:10:00 AM

arr lain kali bkn budak dua ni jek yg laki ko peluk.. tahun2 akan dtg.. ada lagi lagi lagi dan lagi.. hahaha

Post a Comment