Saturday, March 20, 2010

Keseronokan Yang Tidak Dijangka Di Hari Lahir Adik Irfan

wahhh...sangat seronok ini hari...walaupun ada sedikit pening, tapi berbaloi...baloi...eh korang nak tau apa yang membuatkan saya seronok???owhh...tunggulah neks entry saya nanti...saya pun tak sabar nak up entry tersebut...kalu boleh saya nak up ini hari...tapi dek kerana kabel kamera dan juga kabel nset di upis, makanya kenalah bersabar tunggu senin depan kan...ishh...betul-betul dah tak sabar ni...hehehe...satu pengalaman yang agak menarik nak saya kongsikan dengan semua orang...

6 comments

Saturday, March 20, 2010 7:39:00 PM

ishh.. tak sabar jugak nak tau citer nyer...

Saturday, March 20, 2010 8:05:00 PM

HEHHE..saya pun tak sabar jugak nak share ngan seme orang ni lien..

nak tahu???tunggu ari senin ni ek...hehehe...

anyway...salam kenal

Saturday, March 20, 2010 8:37:00 PM

cepat la wei update citer.. dah ler akak cuti sampai selasa.. rabu baru naik upis. tak sabar nak tau citer ni..

akak rasa ni mesti sebab dapat naik belon panas ni kan.. heheh

Saturday, March 20, 2010 10:02:00 PM

aler kak...kena ar tunggu senin ni...akak kan ada mini dell tu...sure dapat nengok tenet dimana sahaja anda berada...hehehe

Saturday, March 20, 2010 11:42:00 PM

masalahnya akak bercuti di lautan.. malas nak bawak dell tu.. susah nak dapat line berukben. wakakakaka.. leceh la nak naik bot bawak segala.. takpe2 akak tunggu balik nanti yek

Sunday, March 21, 2010 12:34:00 AM

cepatler wei...dahler ko kasik aku jeles nie...gambo mu itu, merobek ati ku....

Post a Comment