Saturday, March 27, 2010

Malam Ni Ke Kena Bergelap...

eh korang...eh ada ke korang2 seme ni...hehehe...ni nak tanya pada meke2 yang tahu...malam ni ke kena bergelap cam tahun lepas tu...maaflah, saya ni kurang tahu sangat pasal ni...teruk kan...kalu ada yang tahu, bolehlah share sedikit info...stat jam bila kena bergelap ni...nak gak turut serta...hehehe...

klah, jap2 lagi nak kuar ngan adik dan anak2 memandangkan hubby keje kat CM ari ni...so ingat nak ke Alamanda, mencari sesuap nasi...hahaha...klah...daaaa...

3 comments

Saturday, March 27, 2010 9:14:00 AM

27 April 2010) dari 8.30-9.30 malam....

malas nk join hehe nk buka fb & blog & tgk af heheheh

Saturday, March 27, 2010 3:17:00 PM

rase nyer ye la iz-AnN.. malam nie kan.. hehehe.. selamat bergelap seketika.. Jimatkan elektrik kite.. hehehe..

Sunday, March 28, 2010 1:16:00 PM

ktorg tak bergelap pun zan..terlupa sebab khusyuk tgk berita..heheh..apa2 pun kempen ni bagus..

Post a Comment