Monday, March 15, 2010

Mereka Yang Tertewas

hurmm...citer yang paling panas bebaru ni...sal pelakon tu...yang ada anak isteri tu...yang ada girlfren tu...yang kena tangkap sebab DADAH...memula baca citer ni, saya wondering la kan...siapakah gerangan pelakon tersebut...pastu semalam punya akhbar barulah saya tahu siapakah yang dimaksudkan...hurmm..macam² kan...so bila jadinya perkara gini, si pelakon itu ni pelakon lain plak tau...sepatutnya tak patut ar melenting bila wardina mengeluarkan pendapatnya yang artis kita tak LAYAK memang tak layak pun digelar ikon malaysia...betul tak???

eh saya malas nak komen pepanjang sebab nanti tetiba blog saya dibanned, pastu kena saman, kene heret masuk lokap....owhhh minta dijauhkan la...tapi saya sedih dengan apa yang terjadi...singkat betul fikiran pelakon tersebut...dek kerana kekayaan mengaburi mata, sanggup dia jadikan rumahnya sebagai makmal mini untuk memproses dadah...patutlah sejak kebelakangan ini dia pun dah jarang muncul di kaca tv...hurmmm dah kaya dengan cara yang singkat rupanya...

fakta:nyampah ngan astro...pantang gegar sikit line terus goyah...ishh...amarah betul...

7 comments

Monday, March 15, 2010 3:32:00 PM

huhu sy pun xsangka dia begitu.. opss sy xberani komen byk2 nnt sy pn dbanned sama..

Monday, March 15, 2010 3:34:00 PM

aku ketinggalan..gile la aku br tau cite ni..tu pun bdk2 ofis cite..tak cayala..aku minat lakonan dia..nape dia jd cmni..nape tak pk ank n bini dia yg comel tu..tula kan..manusia mudah lupe bile duit da mengaburi mata..sian kat mak nye yg br nak sihat..hrp2 dorg kuat hadapi sume ni..adus..mcm tak caya lg la...

Monday, March 15, 2010 3:37:00 PM

ayang dan lia
opss no komen...

Monday, March 15, 2010 3:46:00 PM

camne nk wat dadah ek? aku nk wat gak la. cpt sket kaya dan cpt sket masuk penjara. heheheh... wei hukuman mati mandatori tu... hisshh cian mak dia. dh la baru nk baik dr cancer... hurrmm manusia manusia

Monday, March 15, 2010 3:53:00 PM

noj
tau tak per...sian kan...tapi tulah, dia tak pikir dulu sebelum buat...sesia jek mati percuma...kiranya tarikh mati dia tu leh pilih ar..ishh...minta dijauhkan la...

psst...psstt...dah kaya nanti jangan lupa kat aku plak...

Monday, March 15, 2010 4:21:00 PM

tu la cam x caya jer pelakon tu sanggup wat cenggitu.. sanggup kasi keluarga makan hasil duit harm.. kesian kat anak2 yg x bersalah tu.. moge diberi hidayah oleh_NYa..

Monday, March 15, 2010 4:23:00 PM

isk..isk...mcm2 hal skang nih..sian kat mak bapak..

Post a Comment