Wednesday, March 3, 2010

Owhhh My Mawi???

ni sebelum...rambut irfan sangat tebal...asiklah dok garu...sian dia...dan dipendekkan citer...
aku suh hubby mesin jadi cam gini...barulah segak bergaya...ada cam mawi tak???eh asiklah mawi kan...
sekian...

10 comments

Wednesday, March 03, 2010 11:39:00 AM

cam aqeef.hehehehheh..

Wednesday, March 03, 2010 11:49:00 AM

hehehe...tulah tuh...sian dia asik tergaru sana sini...last citer mesin kasi botak cam gini senang...guna mata no 2...senang nak uruskan...dia pun takdelah rasa rimas sangat...

Wednesday, March 03, 2010 12:12:00 PM

kelapa dan orkid..pulang kan balik duit saya...hehehe aku tujukan iklan nih pd irfan..heheh..ahahahah hooooo..
tp ok la ..cian adik dok garu2..biar pendek n kemas..mawi tetp world..

Wednesday, March 03, 2010 12:14:00 PM

hahaha pijot...dah ada anak jantan ginilah...cukup time kena ar taram...lalala...

Wednesday, March 03, 2010 12:22:00 PM

tuh la aku nak gak bby boy..hg doakan aku yer zan..

Wednesday, March 03, 2010 2:22:00 PM

insyaAllah pijot...adalah rejeki hang nanti...aku pun nak gak tau rupa anak lelaki hang...

Wednesday, March 03, 2010 4:02:00 PM

aku teringin la nk potong rambut hadif amsyar mcm hadif nko tu weh.. tp aku dpt bayangkan tak lawo.. pasal hadif amsyar aku tu rambutnya ikal.... hehehe

Wednesday, March 03, 2010 4:06:00 PM

delima-ikal tu gimana rupanya???aku tak paham...

Wednesday, March 03, 2010 6:14:00 PM

dah besyaq anak hang no zan..mata pung mcm hang gak yer....erm..leh jadi member dareez nih...

Thursday, March 04, 2010 3:39:00 PM

insyallah ada rezeki muka anak laki aku cam aku lak kot..hok kak pia..copy paste babah dia dh.hahahaha

Post a Comment