Tuesday, March 16, 2010

Owhh...Nuffnang!!!

salam siaran...pagi ni cek kat akaun nuffnang cam biasa...even amaun takdelah cecah 3 angka cam orang lain, tapi saya bersyukur dengan apa yang ada...dan terima kasih kepada nuffnang sebab tanpa segan silu masih meletakkan Pendapatan Terumpuk di blog saya ini...walaupun saya akui, blog saya ini tidaklah se gah blog  meke² yang berada di luar sana...ye, blog saya blog kerdil...dulu, saya hampir tidak menjadi pemblogger yang tegar, tapi atas desakan seorang kawan yang mengatakan blog saya sudah ada pendapatan terumpuk, jadi dia menjadi pendorong saya untuk terus berblogging...

saya akui, blog saya memang kerdil...ada pun citer yang saya paparkan disini, kekadang tu peristiwa yang saya lalui sepanjang hari...dan ada juga apa jua yang terlintas difikiran saya...saya cuba mempelbagaikan cerita dan tidak tertumpu kepada sesuatu cerita yang membolehkan saya sendiri muak membacanya...

see...pendapatan terumpuk yang baru muncul pagi ini...terima kasih nuffnang...


maaf. saya sesekali tidak akan mempamerkan entry yang akan menaikkan amarah orang² di luar sana...entry yang mengaibkan diri sendiri, atau apa jua entry yang bukan melambangkan itu dari saya...owhh...itu bukan sifat saya...biarlah saya berblog dengan cara sendiri...terpulanglah pada mereka untuk menilainya...daaa....

7 comments

Tuesday, March 16, 2010 10:43:00 AM

segan tengok buffered org tu... banyak dah iklan tu.. dah lama ek dapat terumpuk?

Tuesday, March 16, 2010 10:49:00 AM

salam kenal...wah....chomelsss anak...:)

Tuesday, March 16, 2010 10:52:00 AM

echa
hahaha...banyak la ko...mana ada...tak macam orang tuu...

notti netti
hehehe...salam kenal jugak...masuk2 jangan memalu...

Tuesday, March 16, 2010 11:17:00 AM

huhu....jeles lagi...hahaha.bila la siti nak dpt pulok....

Tuesday, March 16, 2010 11:57:00 AM

siti
jangan la jeles siti...pasni siti plak akan dapat...bila tiba masanya...hehehe

Tuesday, March 16, 2010 11:21:00 PM

takpe, sikit2 lama2 jadi bukit. izan kira byk ar tu. saya ni lagi ar kerdilllllllllllll yang amats.

Wednesday, March 17, 2010 8:56:00 AM

umi nuha
jangan cakap gitu...moh kita up up away sesama...daaaa

Post a Comment