Saturday, March 20, 2010

Pagi Sabtu Yang Mendamaikan Sebab Hari Ni Adalah Hari Lahir Yang Pertama Buat Anak Lelakiku Itu

assalamualaikum....nengok tajuk pun seme dah tau kan...so tajuk tulah menerangkan ayat yang akan saya taip sekejap lagi ni...hehehe...ari ni pepagi lagi  irfan dah bangun...seakan dia mengetahui bahawa ari ni adalah hari lahirnya...dah dia pun dah bangun...jadinya saya pun terheret untuk bangun pagi2 begini...ishhh takde can langsung si ibu nak bangun lelambat...tapi jeles tul, si abhi masih lagi meneruskan dengkurannya...arghhh...ini tak adil...hehehe

eh..oklah, dah lambat dah ni...saya nak uruskan apa yang patut...nak wat sarapan to my beloved kids...selamat berhujung minggu ye kengkawan....

HAPPY 1ST BIRTHDAY MY BELOVED SON
HADIF NASR IRFAN
20 MAC 2009-20 MAC 2010

3 comments

Saturday, March 20, 2010 9:20:00 AM

hpy day to your prince
"HADIF NASR IRFAN"

semuga anakanda sihat &ceria..
hari ni , bleh laa irfan tiup dan makan kek...pas tu pi mandi kat gambang pulak....bestnya..mama irfan pun sporting tu ...

salam syang dan peluk cium dari ucu ain buat anakanda jua.muahhh.

Saturday, March 20, 2010 9:37:00 AM

hepi besday sayang....cik ijan doakan semoga irfan menjadi anak bijak, baik dan soleh kepada ibu dan abhi...muahhhSSS!

Monday, March 22, 2010 10:57:00 PM

alamak zan..sori terlupa..hepi belated bday yer irfan..

Post a Comment