Saturday, March 20, 2010

Peserta "Contest Aksi Menarik Si Comel Bersama Floater" Sempena 1st Birthday HNI

UPDATED 1 APRIL 2010 JAM 9:20 PAGI....NO MORE PARTICIPANTS OK...

salam siaran kawan...kawan...baiklah seperti yang dijanjikan...inilah para-para peserta kontest yang berjaya menjejaki kontest anjuran saya ini...pertamanya, saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sudi memeriahkan lagi kontest saya yang tak seberapa ini...terharu ok...pada mereka yang tak sempat saya tinggalkan komen dalam ruangan komen tu, saya minta maaf banyak² sebab masa yang agak terhad...pepun terima kasih sekali lagi di atas sokongan korang² yang menyertainya...


NO. 1
NO. 2

NO. 3
NO. 4
NO. 5

NO. 6

NO. 7

NO. 8

NO. 9

NO. 10

NO. 11

NO. 12

NO. 13

NO. 14

NO. 15


NO. 16

NO. 17

NO. 18

NO. 19


NO. 20

NO. 21

NO. 22
NO. 23


NO. 24
NO. 25


NO. 26

NO. 27
NO. 28


NO. 29

NO. 30

NO. 31

NO. 32

NO. 33

NO. 34


NO. 35


NO. 36


NO. 37
NO. 38

NO. 39


NO. 40


NO. 41


NO. 42

NO. 43


NO. 44


NO. 45


NO. 46
NO. 47
NO. 48
NO. 49
NO. 50
NO. 51
NO. 52 

NO. 53

NO. 54

NO. 55

NO.56

fuhh...ramai jugak ye...siap jugak akhirnya kesemua peserta yang terlibat...dah penat ni...so tunggu jelah saya umumkan nama pemenangnya nanti...kepada juri yang telah dilantik...sila lakukan tugas anda...
owhh ye, kepada yang menyertai dan gambar anak anda tiada dalam ini, sila inpom kepada saya ye...mungkin saya terlepas pandang..maklumlah dah berpinar mata saya ini...hehehe...

21 comments

Tuesday, March 30, 2010 11:36:00 AM

kak,
ngape gambaar penyertaan saya tak masuk??
http://cikgeligeli.blogspot.com/2010/03/contest-aksi-menarik-si-comel-bersama.html

Tuesday, March 30, 2010 11:38:00 AM

ramai nyer... 51 org... macam2 gaya...

Tuesday, March 30, 2010 11:40:00 AM

Saya punya tak adala...

http://aishah-megahasz.blogspot.com/2010/03/contest-aksi-si-comel-bersama-floater.html

Tuesday, March 30, 2010 11:44:00 AM

miss geli
maaf...penyertaan anda adalah tidak layak sama sekali...:P

ejamaria
tulah tuh...macam2 gaya ada...

aishah
maaf atas kekhilafan diri saya...saya edit sekarang jugak..maaf ya...

Tuesday, March 30, 2010 11:48:00 AM

mengapa tak layak?
kata Si Comel dan Floater?

Si Comel = saya la

Floater pun ada..
hahhahahahahahha

Tuesday, March 30, 2010 11:50:00 AM

alhamdulillah anak saya ada.. harap ada rezki dia.. aminnn

Tuesday, March 30, 2010 11:59:00 AM

hu..hu...aqish pun ada...cayok2 semua....sambil kilk2 iklan digi untuk ezan

Tuesday, March 30, 2010 12:01:00 PM

wah comel2 semua.. floater masing2 pun cute2 belaka.. good luck memasing..

izan, akak tak tercalon jadi juri ker. wakakakak

Tuesday, March 30, 2010 12:06:00 PM

huhuhu pserta paling last..

Tuesday, March 30, 2010 12:13:00 PM

suka tol aku tgk budak2 ni seme comei2 belaka mcm2 aksi

Tuesday, March 30, 2010 1:06:00 PM

hahaha aku gelak sensorang tgk gmbr2 tu.. aku tk join contest ni pasal takde pulok gmbr hannah bersama floater.. hadif lg la mmg tk penah nmpak menatang floater tu.. wakakakakaka

good luck to all participants... and good luck to the juri-juri.. kalo aku, pening seyy nk pilih.. semua gmbr best²!

Tuesday, March 30, 2010 2:12:00 PM

ms geli.. ko ni memang dari awal dirijek kot.. floater ko tak timbul.. tenggelam.. hahaahahhaha..

izangg.. sebaik gambo aqeef ada.. ingat nak majuk dah tadi..

Tuesday, March 30, 2010 3:08:00 PM

byk betol ni... pening lalat aku jadiknye

Tuesday, March 30, 2010 3:14:00 PM

punyeeeeeeee laaaa maaaanyaaaakkkk.... mau muntah darah pilih gni.. hadiah harus lah hebat hoookkeeeyyy....

Tuesday, March 30, 2010 3:34:00 PM

hai...

thanks ye..anak sy yg no 49 tu..ingatkan x de lam list..hihihihi..

Tuesday, March 30, 2010 4:16:00 PM

izan..kalau orng tua naik itew floater tak layak ke bertanding ..heheheh..tah missgeli tuh.penyertaannya batal..tak sankarian..juri pro adalah nojah..nojah..ko bek2 ..pilih sapa plg cool bergaya ngan floater tuh yer..missgeli batal ok..heheh

Tuesday, March 30, 2010 4:48:00 PM

eh komen aku tak masuk td ye...eheheh intenet mmg mengom tul ar arini...


fuhh kanan fuhh kiri fuhh depan pc

Tuesday, March 30, 2010 8:14:00 PM

Selamat sempat join contest nie..vote for aqil irsyad NO.46..hihi..harap ada lak luck yea..semuanyer comey sgt ngan floater memasing.

Wednesday, March 31, 2010 12:28:00 AM

wei..berat gak entry ni..dari ofis sampai ke rumah ni..nak tgk seme gambo tak dpt..takpe ar...janji masuk..ehehehe..kalah menang adat la kan..lalalalala...

jampi skit lagi

fuh kanan fuh kiri fuhhh fuhh juri

Wednesday, March 31, 2010 4:57:00 PM

aku vote no 22 n 35.. aci tak ni? cute sngat arr.. tngah mandi manda pun bleh tdo.. hehe

Thursday, April 01, 2010 11:20:00 AM

hehehehe..sgt2 meriah..

No.12 & 29 floater y sama.. n terapung didarat.. heheheheh..

NO.12... my asya!!

Post a Comment