Tuesday, March 30, 2010

Petang-Petang Begini Bestnya Kalau...

  • kalau dapat tido...arghh...dah lama tak pat tido ngan lena...tido siang apatah lagi...
  • kalau dapat minum petang kat taman...bentang tikar ke apa ke...ishhh santai tul
  • kalau balik umah nanti, semenya dah kemas...baju2 dan lipat...jangan mimpi la izan woooittt...
  • kalau seme keje siap...tapi banyak lagi yang lum siap...haihh...mencik tul nak kena faks satu surat ke 25 buah company...menciknya ok...
  • kalau saya dapat balik skang jugak...rehat2 kat umah...bleh...tapi jam baru menunjukkkan kul 3:45 petang...hehehe...
dah tu jek...sambung keja balik...hehehe

5 comments

Tuesday, March 30, 2010 4:10:00 PM

nmpk gayanya sambung la wat keja izan..byknya hg kena fax..aku kalau byk2 sngt..office boy ka.budak praktikal yg wat..hg suh depa la izan..tp kalau rajin..buat je..mesin fax kt sebelah ja kan..
selagi mata celik selagi tuh la tak abis keja kita kan izan..

Tuesday, March 30, 2010 4:22:00 PM

kalau dpt tido mmg best..tp apekan daya..walaupun saya dirumah tp tetap takleh tido..selagi awang ni tak tido huhuhu....

Tuesday, March 30, 2010 4:23:00 PM

best jugak kalau dpt blk skang ni. bole rehat2 baring2 tdo2. hahahaha. best jadik single ni weh. hahaha lagi

Tuesday, March 30, 2010 7:34:00 PM

manyakkknyer nak kene fax ekk? hu3x.. sori x leh tolong.. leh tolong klik iklan tu jekk.. heheh..

Wednesday, March 31, 2010 12:25:00 AM

aku pernah kena faks sampai ratusan surat...hingga malam keje dan disambung oleh PAR...ehehe alasan aku anak kecik...tapi itu seme bermusim..bukan everyday...selamat

Post a Comment