Wednesday, March 31, 2010

Sepetang Di Taman Itu

ari minggu yang lepas...dua hari berturut² hubby ada keje luar...so tinggallah saya dan anak² serta makcik derang kat umah...sib baik la ada adik saya tu sebagai penolong, so takdelah penat sangat kan...sian kat anak² sebab asiklah terperuk kat umah, petang ahad lepas tu, saya ajak makcik derang p jalan² kat taman di putrajaya ni...so saya bawa anak² ke taman putra perdana nun di atas puncak bukit dekat otel shangrila itu...lama tak p taman ni...selalunya lepak kat playground tepi tasik kat ngan picc tu...hehehe..

klah, malas nak citer panjang...layan jelah gambar yang ada dibawah ni ek

ibu dan anak² nya

bila rasa dahaga kenalah minum air kan...

tah...tetiba gambar ni tak bewarna plak...kamera kehabisan warna rasanya...

si kakak yang menggetik...

si adik yang banyak eksyen...

adik dan kakak...masing² punya hal

jalan-jalan berpimpinan tangan...

tu jelah gambar yang nak snap pun...p kejap jek...tak lama...sekadar melepaskan gian si kakak...hehehe...

13 comments

Wednesday, March 31, 2010 9:51:00 AM

cantik la taman ni..menghijau jerk. selalu kalau siti gi putrajaya siti gi kat taman botani jer. tak tau pulak kat hotel tu ada taman gak. lenkali leh la gi.

Wednesday, March 31, 2010 10:11:00 AM

best la sesekali lepak kat taman.. sejuk je mate..

tembaam nye anak2 dier.. sihat!

Wednesday, March 31, 2010 10:51:00 AM

izan, kalau kat taman ni buat photoshoot memang cantik.. bila lagi nak buat dengan family, meh bitau kak mimi, akak ada kawan..

lagipun anak2 kau dah besar, cantik tau kalau bergambar satu family..

sesekali bawak la dorang main pool kat presint berapa ntah kawan akak cakap ..

Wednesday, March 31, 2010 11:14:00 AM

izan,aku dulu slalu gak g taman yg kt tepi picc ngadap tasik tuh,berangin2 je

Wednesday, March 31, 2010 11:41:00 AM

izan gambaq no 1 tuh aku suka..cam hg dok taman kt kota londong eh london ja.lawa..hg patut kai mafela ngan kasut boot ..msti orng caya kt london heheh..lor sejak bila irfan dh pandai joging nih izan..sat ja noh..dh leh jalan.

Wednesday, March 31, 2010 11:45:00 AM

siti
lor...naper tak inpom...putrajaya ni banyak sungguh tamannya...dan banyak jugak yang lum saya jejak...hehehe..

Wednesday, March 31, 2010 11:45:00 AM

ena
memang beh...tak kuarkan duit pung...rekreasi bersama anak2...
'
ishh...anak2 ke ibu yang tembam ni...hahaha...

Wednesday, March 31, 2010 11:46:00 AM

cik puan mimi
kak...tunggu ada rezeki nanti saya bitau ek...saya pun mang tingin nak photosyok ni...hehehe

Wednesday, March 31, 2010 11:46:00 AM

mama umar
weiii baper kali nak bilang ni...tukar initial ko tu...mama umar dan maryam...kalu tak nak, meh sini yam kat aku...hehehe...

tapi itu dulu...skang???

Wednesday, March 31, 2010 11:47:00 AM

fyzz
ishh hang ni agak2 la weii jot...aku ni pasepot pun takdak..nak p kota londong gimana...hehehe...

tulah tu kan...dah setahun pun dak irfan

Wednesday, March 31, 2010 11:51:00 AM

rindu kat taman tuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

tempat bercinta...........

tempat danish pertama kali jejak tanah (eh yg kedua..yg pertama time cukur jambul ada buat majlis jejak tanah)

Wednesday, March 31, 2010 2:07:00 PM

amboi2 sonok ek g taman
aku pun sama
klw amrul xde aku sorang2 je bawa damia g taman
klw ada yg nk teman aku ajak adik aku
sian kan budak2 kt umah bosan lak teperok je

Wednesday, March 31, 2010 2:31:00 PM

uiiiiisshhh...cnteeeeknye taman ni.. nak ajak en.somi pegi ptg ni la...

p/s: sehat2 sumenyeee.. hehehe..

Post a Comment