Monday, March 1, 2010

Sesiapa Yang Berminat Untuk Memilikinya, Sila Hubungi Saya..

AMARAN:INI ADALAH ENTRY STICKY MODE...UNTUK ENTRY YANG TERBARU DARI SAYA, SILA SCROLL KE BAWAH...TERIMA KASIH...

hai...hello...how are you???pon..pon...assalamualaikum (ayat cam asal dari kampung) owhh...oklah takmo citer banyak...ni saya nak kobakan pada kawan² sekalian, saya ada menolong seorang kawan untuk menjual model² aircraft seperti dibawah...bagi yang berminat untuk memilikinya dan untuk menambah koleksi peribadi, silalah berbuat demikian dengan menghubungi saya di email cemomot@yahoo.com

keterangan berkenaan dengan model² aircraft tersebut adalah seperti dibawah...

harga rm25.00
(TIDAK termasuk pos penghantaran)
badan : besi
panjang : 16 cm
model-model aircraft yang ada dalam stok

MAS
Air Asia

Japan

British

Brunei

Singapore

Saudi Arabia

American

Cathay

Emirates

China

SEMUA MODEL² TERSEBUT DIDATANGI DALAM PLASTIK DAN BERADA DI DALAM KOTAK...so korang kena pasang sendiri la kan...:P

so nilah contoh model² aircraft tersebut...


memandangkan saya bekerja di Jabatan Penerbangan Awam di Sektor Operasi Penerbangan, banyak sudah saya lihat koleksi² aircraft milik bos saya itu...sangat cantik dan menarik...bayangkan harga model aircraft yang paling besar buleh mencecah rm500+++...berbaloi ke???tapi bagi yang berminat berbaloi atau tidak itu belakang kira...yang penting hepi sebab dapat menambah koleksi...kan...kan...

**************************
owhh...ni gambar selingan...tapi ni model aircraft yang mampu cecah ratusan ringgit...
-sekian-

pesanan...KEPADA YANG BERMINAT, SILA EMAILKAN KEPADA SAYA AMAUN DAN JENIS MODEL YANG DIKEHENDAKI...SERIOUS BUYER ONLY...stok akan berada dalam tangan saya pada minggu hadapan...bila dah ready stok, saya akan hubungi anda semua yang telah ber email dengan saya...terima kasih...

bagi yang berminat untuk melihat koleksi tudung silalah kunjungi KEDAIMAISARAH

23 comments

Wednesday, March 17, 2010 11:15:00 AM

wahhh.. cutenyer..
cam best pulak..
tp yakut abis kene kerjakan dak si adik & kakak pulak.. hu3x.. tp cam teringin pulak nak tu.. nanti ena g tau lg yeh!.. kene pk dulu nie.. hehehe

Wednesday, March 17, 2010 11:17:00 AM

ok...kalu ena nak ena bitau la...tak yah letak kat umah...letak kat upis...:P

Wednesday, March 17, 2010 11:28:00 AM

OIT AKU NAK
dari dulu aku nak kan
nanti dtg sini bawak ye
aku bayo
yg mas tu dan air aisa
dua

Wednesday, March 17, 2010 11:34:00 AM

asha
sius ke ko nak weii...kalu nak, bebila aku p sana, aku bawak...so kos penghantaran tambah tol, minyak aku kira lain ok...

Wednesday, March 17, 2010 11:34:00 AM

ooo.. aku nak.. rm25 untuk model di tangan ko tu.. hehehehehhee.. boles???

Wednesday, March 17, 2010 11:40:00 AM

echa
giler ko...yang tu aku pun nak...tu berat sungguh tu...dah lama aku jek2 bos aku tu...stil tak pat2 lagi...ishh...

Wednesday, March 17, 2010 12:40:00 PM

salam...

zan....bnyk stok ke?...huhuhu....adik ipar akak suka...nnt sms akak no hp izan...klu dia nak nnt sedang akak nak cop...

kosng satu dua nam tiga lima pat sembilan dua nam

Wednesday, March 17, 2010 12:48:00 PM

kak lyn
ok nanti saya sms...

Wednesday, March 17, 2010 2:42:00 PM

zan, simpan mas tuk aku satu...

Wednesday, March 17, 2010 2:50:00 PM

ooopp choop satu
termasuk kos hantaran x boleh ke??

Wednesday, March 17, 2010 3:24:00 PM

bonda chem
ok...aku simpankan...lagipun stok minggu depan baru ada kata kawan aku tu...

ainhany
satu rm25 TIDAK termasuk kos penghantaran tau

Wednesday, March 17, 2010 6:51:00 PM

mot, nak jugak!
kitorang g amik 3/4..
kasi diskaun ar birthday mal tu.. hehe..

Wednesday, March 17, 2010 7:06:00 PM

shifa
buleh...tapi kena nyatakan nak yang mana satu...tapi stok hanya akan tiba minggu depan ye...bila stok dah ada mot bitau k...

Thursday, March 18, 2010 7:47:00 AM

akak, iza nk jugak ..nk air asia ngan mas tau..

Thursday, March 18, 2010 12:12:00 PM

hm.. mcm berminat jer.. akak dah promote kat dlm blog akak dah..

Thursday, March 18, 2010 12:15:00 PM

mama auni dan kak ratna...ok mekasih

Thursday, March 18, 2010 12:48:00 PM

zan, aku dh email.. aku nakkk tau.. kalau yg aku nak tu takde, ko belasah je mana-mana yg lawo tp aku nk 2.... sila tgk email ko TQ

Thursday, March 18, 2010 1:38:00 PM

model2 aircraft mmg mahal, sedang2 yg biasa2 yang palstik pun cecah 1-2 ratus..
ni kan pulak yg besar gitu, tp kalau org dh minat kan, pe dia kesah..

Thursday, March 18, 2010 2:00:00 PM

wah...minat gilersss.....kelmarin ada gak member dari syarikat penerbangan jual nie...I beli mas 1 bijik...tapi rm28.00....kira u nye lagik murah.....i nak beli lagik laaaa......rusia ada kapal terbang tak? aerofloat ker?.....nak kena order dulu ker?.......kalo beli 10 model dapat 1 pilot encem tak?

Thursday, March 18, 2010 4:36:00 PM

aku dh email kat ko.. siap mintak no acc sbb nk bayo terus.. aku sanggup datang opis ko semata nk elakkan kos penghantaran..muah ha ha ha

Sunday, March 21, 2010 5:34:00 PM

notti netti-hahaha...kalu yu nak order yu anto email kat ai ek...beli 10 free 1 pilot ensem...eh buleh...buleh...pe kata yu amik jelah bos ai tu...dia pun ensem gak masa muda dulu...hehehe

Sunday, March 21, 2010 5:35:00 PM

dayu-betul la tu kan...kalu dah minat rege ratusan pun tak de hal...yang memang peminat siap leh display kat lam almari kaca kan...

salam kenal dayu

chu
ok aku dah amik order ko...sok stok sampai...

Sunday, March 28, 2010 1:18:00 PM

zan..cam berminat dgn saudi arabia lah..mengimbas kenangan pi umrah dulu..ada stok tak?? email kt aku yeh..

Post a Comment