Wednesday, March 10, 2010

Winner Of The Biggest Loser Asia

haiyaa...semalam saya tido agak lewat kan...sebabnya seperti yang saya cerita kat entry sebelum ini...tapi saya agak sedikit kuciwa dengan pihak astro...angin kencang sikit sure goyang...rasa cam nak baling je remote tb kat lcd percuma tu...tapi bukan salah tb tersebut...tapi memang salah astro...kang saman kang...haihhh...so saya nak citer sikitlah kan pasal rancangan semalam...walaupun saya nengok secara tersekat² ekoran dari keadaan cuaca yang tak menentu, namun saya dapat tahu yang DAVID GURNANI dari Indonesia yang telah dinobatkan sebagai Juara The Biggest Loser Asia Musim Pertama ini..tahniah buat beliau...tapi kan...bila nengok rupa beliau semalam, rasa cam pelik sangat...sebab body dia tak fit langsung...korang bayangkan dari berat 157 kg beliau telah kehilangan 83 kg dan berat beliau terkini adalah 74kg sahaja...mak aihhh...dalam masa 5 bulan beliau telah kehilangan begitu banyak berat...

inilah david yang saya maksudkan...hurmm...tak fit ar berat dia sekarang ni...nengok muka dia sekarang...dengan dagu panjang...muka cengkung...macam orang sakit plak saya nengok...

ekseli saya suka nengok si carlo ni...walaupun pada mulanya beliau hanya pengganti bagi peserta yang menarik diri tapi oleh kerana semangat juang beliau tinggi...beliau juga telah berjaya menguruskan badan...
tahniah juga pada si kevin...dari sebesar² badan dia...dia berjaya membuktikan yang dia berjaya menguruskan badan...
saya pun teruja nengok perubahan saiz badan si TONY...HAFIZ dan GARY terutamanya...yang lelain nampak cam tak banyak beza jek...derang seme memang bekerja keras nak capai matlamat memasing...bagus...bagus...citer sal orang ni...saya ni bila nak kurus ni...haihh...
pepun tahniah pada david gurnani..dapat menang kete...eh menang 100 us dollar...hurmm...kalu convert ke rupiah tu baper ek...korang kira sendiri la...lalalala... haihh...kalaulah nama saya yang tertera di atas replika cek ini...wahhh...tak tido bermalam² saya mikirkan apa saya nak buat dengan uwang tersebut...tapi...hehehe...udah² berangan izan woii...hahahaha...

9 comments

Wednesday, March 10, 2010 11:58:00 AM

ramai ckp king david nmpk mcm org sakit tp btol gak muka cengkung mcm mat pet je kan hehhe

si martha tu nampak mcm xde beza je kan, ngan last diorg kat villa, mcm xde usaha je

carlo-very the hensem ok pas kurus ni

aoron-islam rupanye..mak dia minah salleh, slamba2 je comolot depan kamera kan heheh tp aku suke tgk somi isteri loving2 gitu

Wednesday, March 10, 2010 12:03:00 PM

nana
tulah pasal...bila kurus ni, baru pasan ensem gak si carlo ni...tapi kan david tu...lagi smart badan dia masa dia kuar dari villa tu...tough2 jek...tapi maybe dia kejar 100 us dollar tu kut...tu yg sampai 10 jam kat gim...

Wednesday, March 10, 2010 12:10:00 PM

waaa...bagusnya leh kurus...siti ni bila la nak kurus..huhu

Wednesday, March 10, 2010 12:19:00 PM

siti
hahaha...meh la kita kurus secara berjemaah...saya amik saf depan...

Wednesday, March 10, 2010 1:15:00 PM

memang banyak sgt david turun.. sungguh2 betul nak menang.. tp carlo lg cool, so kalo carlo menang cam lg best kot? tp carlo pun dah kurus dah.. bak kata kristy, carlo is still the winner..
suka jugak tgk kevin cute tu.. kesian dia.. tp semalam dia dah ada dagu!

Wednesday, March 10, 2010 2:16:00 PM

masa david keluar, memang serius terkejut. .bukan sebab apa, tp tengok dia macam orang tua sebelum waktunya.. muka dah la panjang, pastu lengan mengelebir, tak fit langsung.. memang cam orang sakit..

ala sok2 si david tu mesti gemuk baik tu.. supaya balance sikit berat dia..

hensem lagi carlo, walaupun tak menang, tp berat tu memang dah ideal dengan dia.. dah hebat sangat la dengan carlo.. tak menang tak pe, sebab dia pun dapat hadiah jugak iaitu "baby" kan..

Anonymous
Wednesday, March 10, 2010 2:47:00 PM

erk.. aku rasa ensem lagi bila dia gumuk si david nih.. bila dah kuruih ape pasal mcm org tua lak aih.. not good not good..heheheh

-Mrs. Hakim-

Wednesday, March 10, 2010 4:24:00 PM

ye ke kurus camtu yg gambo memula tu. gile tul la

Wednesday, March 10, 2010 11:14:00 PM

david mesti underweight kan..dia tinggi, klau berat dia 74 kg tu cam tak sesuwei jer..tapi apa2 pun dia dah buktikan kt semua, klau kita berusaha, insyaAllah kita bleh capai yg kita nak..

* aku pun nak jadi cam dorang arr..treadmill..treadmill..kesian ko dah bersawang...

Post a Comment