Monday, April 26, 2010

Alhamdulillah..Lega Sungguh Rasa...

sangat lega rasanya...bila anak2 saya kuarkan dengan selamat...kepada penyampai...selamat menyampai semenya...rerajinlah singgah blog saya hari2 ye...upkan mana yang patut...

notadijariku: nak tau citer sal apa, tunggu...tak lama lagi saya upkan...biar luka dihati ini reda dulu...sob...sob...

14 comments

Monday, April 26, 2010 3:29:00 PM

penyampai2 tu!!! mai la tlg up kan trafik blog ku ini! haha.. mari2..ada berita baik ni boleh di sampaikan!..hehe

ross
Monday, April 26, 2010 3:31:00 PM

izan..hang letak mana anak2?apa kes tu?aku lama xdgr cita sal taska..masuk hntr amik anak then blah..

Monday, April 26, 2010 3:36:00 PM

fiza
tulah tu fiza...up la seme trafik blog yang ada...tapi entry berikutnya akak akan upkan secara berpassword...utamakan yang nak mengetahuinya sahaja...

Monday, April 26, 2010 3:37:00 PM

ross
takde kes apa pung...saje nak suh penyampai TU baca...up trafik aku ni...

Monday, April 26, 2010 3:41:00 PM

huhu.. tak pe.. untung.. naik traffic.. hehe

ross
Monday, April 26, 2010 3:51:00 PM

camana ler rupe penyampai tu kan?kalo tgk mau rasa nak penampau jer..xpe la sabar jer la zan..sblom2 ni aku nmpk aku hang tiap2 hari nangis..dulu2 ok jer kan..sian pulak tgk si kakak tu..mujur la xder lebam2 yer..

Monday, April 26, 2010 3:55:00 PM

ross
beselah penyampai tak bertauliah...dia takde blog, tu yang rajin up sana sini blog orang...:p

Monday, April 26, 2010 3:55:00 PM

ena
betul2...nanti up la trafik blog ena sekali ye kak PAIIII...opss...kakak ke???takkan habang kut...:p

ross
Monday, April 26, 2010 4:14:00 PM

xpe sabar jer la..moga penyampai tu bahagia la..bahagia ke?mcm mental jer?xsayang mulut ler tu..xpe xlari dr menerima balasan Tuhan...

Monday, April 26, 2010 4:17:00 PM

penyampai pa izan..aku cam blur skit nih...?????**&&@!

Monday, April 26, 2010 4:24:00 PM

yaaa...kepada penyampai itu...si tukang tambah kuah....klu tak datang mintak maap.....kita jumpa kat padang masyar nnt yer!

Monday, April 26, 2010 4:33:00 PM

eh..psl pe ni..aku x phm..smpaikan apa?
smpaikan salam lebaran ke??
kan raye lame lg..

oooo...ank akak ni gangster eh kat skola..kaki pukul ehhh...cikgu ngadu eh...

p/s kwn2 pn izan ni grg2 belaka ye..takut membacanya..

Monday, April 26, 2010 4:40:00 PM

sevunation
hehehe...biarlah resia...:P

Monday, April 26, 2010 6:00:00 PM

nakkkkkk tauuu jujaaaakkkk... pword peliiiisss..

Post a Comment