Wednesday, April 28, 2010

Apa Perasaan Korang Kalau Gambar Bogel Korang Disiarkan Di Internet???Sedih???

wahh...tajuk tak bleh blah gitu...hehehe...saje menyemarakkan lagi pepagi rabu yang berbahagia ini...

Apakah anda mempunyai lesen memandu?
hehehe...tentulah ada...saya pemandu yang sah...hahaha...tak macam nora tu...:P
ni buktinya lesen saya itu...tak terang???baguslah, kang korang salin plak no ic saya tu...hahaha...

Bilakah anda mengambil lesen memandu?
Tahun 2007 baru dapat...kalu nak ikutkan sebelum amik lesen dah pandai bawak kete ni...tapi sib baiklah saya cepat tersedar tuk mengikuti kelas memandu dan mendapatkan lesen secara sah...lalala...

Berapa lamakah pengalaman memandu anda?
ntah...maaf ya, saya mengaku yang saya memang lemah dalam bab kira mengira ini...

Pengalaman pahit ketika memandu?
ada, masa tu tahun 2006 kalu tak silap...tah macam mana masa saya nak buat pusingan kat depan stadium sebelah sate hj samuri tu, kete saya dirempuh hebat di bahagian pemandu dari arah belakang...sib baik saya masih idup hingga ke hari ini...keadaan kereta???agak ngeri gak lah...remuk...tah mana tah gambarnya sebagai bahan bukti...takut woo...

Pengalaman manis?
manis???tah la, tak tau camne nak kategorikan apa pengalaman manis itu...

3 Tabiat ketika memandu?
1. betulkan side mirror
2. nyanyi2 sendirian
3. betulkan kedudukan seat...janji selesa nak tekan clutch

3 Pantang bila memandu?
1. kete belakang bagi hon tak tentu pasal...dah ar saya ni jenis susah sangat nak bunyikan hon
2. kete depan nak masuk lorong lain tak bagi signal, main rempuh jek...susah  sangat ke nak bagi signal...pemalas tul
3. kete belakang main cucuk angin...saya memang hangin...

 owhh dah siap keje saya kena tag orang lain lak...tentulah meke2 yang ada lesen kan...takkan nak tag nora lak...ekekeke...nora lagi...eh ada sesapa nak buat tak???
fiza mama darwisy
sevunation (tak kira ar ko ada lesen ke idak...baik ko buat...)
afne
pijot

notadijariku: yang lelain kalu rajin buatlah...sekurangnya terupdate gak korang punya blog...tak gitu???

10 comments

Wednesday, April 28, 2010 7:58:00 AM

heheeh aku dok imagine gambo bugil budak2 berdua tu hahaha saje je ko kan

Wednesday, April 28, 2010 8:24:00 AM

lah..ingt kan gamba pn izan tersebar di intenet..nk gak tau apa linknye..baru da nk suke...x jd lak..ahhaha

lesen pon leh jd topik ye..baiklah..sy lakukan..ahaha

Wednesday, April 28, 2010 8:30:00 AM

NANA
ishh ko ni laju jek mikir menda yang sx ek...hahaha

SEVUNATION
wahh suka ko ek kalu menda gitu...dah orang tag akak, so buat jelah...

Wednesday, April 28, 2010 9:02:00 AM

he he he.... macam2 kan..

Jom Makan Kek

Wednesday, April 28, 2010 9:37:00 AM

aku kena tag yer izan..maiklah aku akan cuba siapkan task tuh hari ni...wey hg nyer thn amik lesen sama ngan aku la..aku pn 2007 gak..

Wednesday, April 28, 2010 10:18:00 AM

anak2 akak sume ade gambar bogel... hehehe masa umur 3-4 bulan

Wednesday, April 28, 2010 10:39:00 AM

fyzz
buatlah, isi masa lapang hang

kak maria
hehehe..saya pun ada kak...simpan sebagai kenang-kenangan...

Wednesday, April 28, 2010 11:28:00 AM

eh ini yg aku bagi ke? ehehehee

Saturday, May 01, 2010 12:47:00 AM

salam..blog kao cantik le...L/P boleh guna nih...

Tuesday, May 04, 2010 2:52:00 AM

aku dh jwb hehe

Post a Comment