Friday, April 23, 2010

Biarpun Dah Sejuk Tapi Hatiku Masih Panas!!!

arini saya balik agak awal...aler awal 5 minit jek pung...bukan awal mana...tapi tu kira awal jugaklah...ni seme gara2 panas hati petang tadi kan...ingatkan hatiku panas sampai situ jek...rupanya terbawa sampai ke pulang...huh...amarah tul...korang tau, tak tau naper ari ni meke2 itu cam berlumba2 jek nak tempah liang lahat gamaknya...bawa kete tah apa2...laju semacam...sib baik saya pemandu yang berhemah ok...eh citer bab memandu ni teringat pada tag si asha yang lum p amik lagi...nanti ek sha...lum sampai seru nak buat...sebabnya hatiku masih panassss...saya punyalah berhemah bawa kete tadi...yelah dalam kete tu ada nyawa 2 budak kecil lagi...kalu saya sorang jek takper...ni anak2...takkan nak libatkan anak2 kalu apa2 terjadi kan, tapi  nauzubillah la kan...moga dijauhkan dengan semua tu...

tapi tulah...tak paham ngaper semenya cam tergesa2...nak kata malam ni malam jumaat idaklah pulak...entah...mungkin derang berlumba nak sembahyang asar kut...mungkin lah...

2 comments

Friday, April 23, 2010 7:06:00 PM

tu lar izzan..

tak rugi orgbersabar....selamat jugak sampai umah kan.???.yg bara tu biarkan berlalu...tenguk jer permata hati tu....sejuk mata mmndang...

alaa nak kata keja asaq tak per jugak...kot2 kejar al kuliah pun myb jugak kan...maklumlaa...ustaz mai ke rumah...hahaha

selamat cuti...

Saturday, April 24, 2010 1:38:00 AM

Biasalah izan..kat mana2 pun situasinya sama. Bawak kete mcm dah tak nyempat2 sgt dah..kejor toilet gamaknya...

jgn ikut dorang..nyawa izan & 2 anak2 tu perlu diutamakan..

Post a Comment