Friday, April 23, 2010

Bosan Pulak Ari Ni...Jom Jalan-Jalan

aduyaii...bosannya...bosan sesangat dah ni...ni baru lepas buat keje rasmi sebarang dua...banyak lagi yang dok menunggu tu...alahaii...bosan2 begini beh gak time2 rehat p jejalan kan...tapi bila mengenangkan lam akaun nak tinggal baper sen walaupun semalam baru gaji, hatiku tak jadi nak berbunga riang...kenalah sabar wahai izan...banyak lagi menda yang penting selain bersuka ria...uhuks...so memang kena lupakan jelah niat dihati...alahaiii....

ari ni ari jumaat...rehat pun lama...pe perancangan korang2 yang lain..nak kuarkah???ke mana...suping ek...behnya dapat suping...saya cam biasalah, dok melepak ngan anak2 kat taska bawah selagi buleh ni kan...nanti dah tak buleh, dok merayap la pulak...hehehe...

bos bila nak datang ni...saya bosannn...

5 comments

Friday, April 23, 2010 11:03:00 AM

balik kampung jom kak izan...

Friday, April 23, 2010 11:20:00 AM

aler duit dah ciput nak lik kampung camner...sob...sob...

Friday, April 23, 2010 11:31:00 AM

betul tu izan.. dapat duit gaji tak leh pk nak g sopin kene settle dulu mane2 yg wajib.. lebihan tu baru leh sopin..huhu

Friday, April 23, 2010 11:38:00 AM

ena
saki baki yagn tinggal pun dah ciput jek...sob...sob...

Friday, April 23, 2010 12:58:00 PM

aku rehat sejam je sama mcm ari bese..nk berjimba2 pon xsempat bencik

Post a Comment