Thursday, April 15, 2010

Cukuplah Setakat Ini

hurmm...jam dah menunjukkan kul 4:15 petang...jap je lagi nak balik dah...so rasanya cukuplah setakat ni jek tuk ari ni...kita sambung belog2 kita tuk ari sok plak ek...huhuhu...rini seharian saya tak buat keje tau...sebab baru tukar pc baru kan...dan tadi staf it baru jek datang install printer kat pc saya ni...so printer dah leh pakai tapi dah nak dekat waktu balik ar plak...so senang citer kita sambung wat keje ari sok la....kemalasan pun dah melanda ni...lelagi nak dekat waktu balik dari keje...saya kang seorang yang PUNCTUAL...mana leh balik lelewat...jalan jem kang...lagi pun malam ni kan MALAM JUMAAT...hahaha...tolonglah...

notadijariku: to my hubby...menu apa kita malam ni...lapo la...

5 comments

Thursday, April 15, 2010 4:39:00 PM

Gatai....

Thursday, April 15, 2010 4:56:00 PM

pc dah baru ni, makin hebat ler berbelog kan? heheheh kena update sari 8 entry tau.. baru leh dapat nuff banyak2. :)

Thursday, April 15, 2010 7:44:00 PM

ehehehee menu apa tanya nye...

nanti dia sms ye menu apa..muahahahaha

laki aku dah bgtau menu apa mlm ni mau...ahahahaha dia nak makan puas2...

dia kata dia suka makan sup ekor kat kedai kuning kat cendor tu jugak...ciskek...dah kena manderem gamaknye...

Thursday, April 15, 2010 9:49:00 PM

muahahhah.. kelakar la pulok!!.. ena dah lamer sampai umah.. nak tido dah nie.. maklum laaa.. akakkakakaka..

Friday, April 16, 2010 2:21:00 AM

amboi ena...lagi satu minit kul 10 nak titun dah...awal lagi tu..tak bujang ar..ehehhehe

eh mmg kamu tak bujang dah kan...alalalaala selamat bermalam jumaat

Post a Comment