Friday, April 23, 2010

Dah Reda Sakit Ati Ni...Baik Aku Balik Sekarang!!!

hurmm...bising lak panggilan tepon opis saya ni...berdering2 tak kira waktu...sakit ati pun semakin reda...so saya rasa baik saya balik sekarang...amik anak2 terus cabut...malas dah pikir2...tu hubby yang terchenta, balik awal sikit bleh???nak suh beli moi kat pasar tani la...mulut payau, lapo sama ni...kepala masih berat lagi...mikir masalah orang makin berat lak jadinya...ishh...

eh ramai lak yang berkunjung petang2 begini...mekasih ye...pada meke2 yang jemput p lawat blog meke kat GB tu, insyaAllah ada masa terluang saya p ek...ari ni sibuk sikit la...sibuk ngan masalah orang...hahaha...klah, selamat berhujung minggu kengkawan...

notadijariku: ujung minggu ni kami tinggal 3 beranak jelah...hubby ada keja kat pangkor...hurmm...apa nak buat ek...ada idea tak???nak suping duit tadop...sob...sob...

2 comments

Friday, April 23, 2010 4:31:00 PM

3 beranak tu kira okay la jugak...kalau nak soping duit tak dak..bawak je anak2 gi bersukaria naik menan2 yang ade lagu kat supermarket mana2...anak2 gmbira, hati pun ceria...

Friday, April 23, 2010 5:34:00 PM

hai ibu afif...mekasih datang singgah...3 beranak tu memang ok, tapi yang tk oknya saya...kena kontrol derang dua beradik...owhhh tidak, sure meroyan saya nanti...hehehe

Post a Comment