Thursday, April 22, 2010

Dah Siap Semua Keje...Bistu Nak Buat Apa Pulak Ek???

salam...saya baru siap  menyudahkan keje2 rumah yang telah saya tinggalkan selama 2 hari ni...so far rasa dah ok sikit...tu yang saya pulun jugak sudahkan keje2 yang tertunggak...bukan apa, tak buat karang rasa semak jek mata ni memandang...so bila dah setel seme barulah rasa puas hati sesangat...ekseli ada sesuatu yang bermain di fikiran saya ni...sesuatu yang terjadi dalam minggu ni...tah la, kekadang rasa cam nyampah jek...tapi nyampah kat sapa...rasa nak lempang jek orang tu...tapi sapekah si gerangannya...ishh...parah dah ni...ha, dari saya mengomel tak tentu pasal kan, baik saya kongsi ngan kengkawan pasal ada silent reader kat blog saya ni yang jadi penyampai...wahhh bagus kan...keje sambilan tu...kaki penyampai...apa pekdah yang beliau dapat pun saya tak tau...

saya rasa ramai yang sedia maklum kan, yang kat blog saya ni, tidak sesekali pun saya memaparkan entry yang berbaur kontreversi (betul ke idak ejaan aku ni) yang mana boleh mendatangkan salah faham bagi yang membacanya kan...tapi kali  ni amarah saya betul2 dah sampai kemuncaknya...sungguh saya geram bagi mereka2 yang sudi menempel kat blog saya ni, klik sana sini, pastu menyampai lalu menokok tambah citer sebenar dengan sesedap rasa kepada pendengarnya...wahhhh ini dah lebih...pe kes ko suka jadi penyampai ni...ko ada dapat habuan lebih ke...hurmm...eh yang  takde kena mengena ngan entry ni jangan terasa lelebih lak...saya cuma nak bitau penyampai ITU...agar henti2 kanlah melagakan orang sana sini...takde pekdahnya..ko ni kan dah jadi cam kueh talam dua muka lak...dedepan orang ni ko gini...di belakang lak ko begitu...cam pakai topeng lak kan...dan mulut memanggggggggggggggg manis tak hengat...pe ingat orang tak tau perangai ko gitu...bila ditanya...hoh, hampeh nak ngaku...haiya...gini punya olang pun masih ujud kat dunia ni kan...ishhh...

opss...sekali lagi saya minta maaf ya...saya dah terlebih emosional ni...yelah, kut ye pun ko nakkan perhatian lebih kononnya...rasanya tak perlulah ko nak jaja2 cite ni, cite tu kat pendengar...baik ko jaga umah tangga ko dan anak ko sendiri...bukan pe, sekali orang terkena, selamanya ko dah tak dipercayai oleh orang lain...ko ingat pendengar ko tu klik ngan ko sangat...walhal pendengar ko tu sekadar melepas batuk ditangga....di belakang ko, pendengar ko pun dok kutuk ko tau...so sendiri mau ingat la...tapi kalu ko rasa berbaloi pe yang ko buat selama ni..go on...yang penting saya tak penah, never...never...sesekali kaco idup ko...cuma ko yang sesuki hati nak kaco idup orang lain....nyampah ai tau...

huh, rasa ringan sikit paler ni, bila dapat luahkan pe yang saya rasa...maaflah sebab nama subjek dan predikat takkan sesekali saya paparkan di sini...cam saya kata, entry saya kan, sesekali tidak akan memaparkan citer2 yang sensasi...banyak menda lagi yang buleh dipublishkan untuk menarik minat orang datang ke blog kita...tak semestinya ngan citer dalam kelambu, ngan citer kontroversi, ngan citer ditangkap khalwat atau apa2 citer panas la...saya akuilah,  citer2 sebegitu cepat jek orang klik nak baca...hehehe...beselah, nama pun itu satu daya tarikan kan...

hurm...oklah, malas dah ngomel pepanjang..panjang lagi kang, mana ada orang nak baca...so saya rasa, cukuplah setakat ini...pesanan buat silent reader yang jadi kaki penyampai itu, ,tobat2 la...skang mungkin orang tak tau siapa anda...tapi sok2 orang akan tau jugak...bak kata pepatah sepandai2 tupai melompat, sekali tersilap landing, jatuh jugak weii...so pepun...LU FIKIRLAH SENDIRI....ASSALAMUALAIKUM....

6 comments

Thursday, April 22, 2010 11:34:00 PM

Aku kesian kat ko wei... Memang pun si penyampai tue perasan diri cam bagus sangat...ntah ape yang seronoknyer jadi tukang lagakan orang...

Thursday, April 22, 2010 11:39:00 PM

mamalyna
huhuhu...era rentak musik terkini..ado???

Friday, April 23, 2010 12:02:00 AM

Sabar je lar izan..mmg manusia ni takleh tengok org lain bahagia...ada je nak menyibuk..ko wat bodo sudah..

Friday, April 23, 2010 12:13:00 AM

num
sabar tu masih mampu aku lakukan num...tapi ko suh wat bodo tu tak leh la weii...aku kan budak pintar...siap ada diploma extend dua sem tau...lalala...

Friday, April 23, 2010 8:01:00 AM

lorrr... ade ke kes gni??? cilakak punya olang.. haiyaaaa.... sengal gilerr... die jeles tu dgn rezeki k.izan yg melimpah ruah tuuuu....

Friday, April 23, 2010 11:59:00 AM

ANNA
tentulah ada...kononnya nak perhatian lebih...silap la gitu...

Post a Comment