Wednesday, April 28, 2010

Esok Dah Khamis

hurmmm...sedar tak sedar cepatnya masa berlalu...esok dah khamis pun...tapi yang aku ni masih tak sedar diri...bertimbun fail yang perlu dibereskan...satu pun tak terjamah...erkk...esoklah buat boleh...dua tiga ari ni cam takde mud jek...sori ye bos...esok ek...saya balik dulu...daaa...

8 comments

Wednesday, April 28, 2010 5:05:00 PM

hoho..

ena lak tunggang langgan fail nie sebab malas dah nak kemas.. huhu.. kemas pun watper.. kang nak kene turun bawah gak..nanti dah turun kemas la balik.. kui kui kui..

Wednesday, April 28, 2010 6:21:00 PM

aku suka esok ari last aku keje hahah rasa mcm semangat berkobar nk g keje esok kekekekeke

Wednesday, April 28, 2010 6:55:00 PM

esok jgn lupa pakai baju batik...

Wednesday, April 28, 2010 7:06:00 PM

tangguh-tangguh nanti susah.... biar senang dahulu, susah kemudian... ye dak? :P



komen i punya entry gak ye.. klik bertubi-tubi kat sini >>BAGAIMANA NAK JADI BLOGGER YANG DIKENALI RAMAI DENGAN BERKESAN !



Wednesday, April 28, 2010 9:55:00 PM

@Ena

ena, tolong kemas meja saya jugak...hehehe...

Wednesday, April 28, 2010 9:56:00 PM

@Nana

nana ari last keje sebelum ko p bercuti ke...cuti bebaik ek...enjoy yourself k...

Wednesday, April 28, 2010 9:57:00 PM

@::Mamalyna::

aler...tak kut..sebab dah gosok baju lain...hehehe...jumaat jom rewang2 weii...

Wednesday, April 28, 2010 10:00:00 PM

@AiZ

hehehe...kalu aiz tolong buatkan best jugak kan....lalala...

Post a Comment