Friday, April 23, 2010

Gelagat Dua Beradik Menunggu Train Yang Tak Sampai-Sampai

dua2 dah muka kebosanan...sabar ye sayang....
mana train ni bu...tak sampai2 lagi pun...
owhh adik kejutan fesyen...pe kes suar kaler merah gitu...hehehe...
tu jek citernya...takde mud lak nak citer pepanjang...mata kat lain, fikiran kat lain...yang paling penting, perut lapo giler ni...ubat pun lum makan lagi...haiyaa...

9 comments

Friday, April 23, 2010 11:39:00 AM

C0mel anak2 ko zan.. :)

Friday, April 23, 2010 11:48:00 AM

WHOOPZ
ibu dia pun cumel gak kan...:P

Friday, April 23, 2010 11:51:00 AM

hehe suar merah tu darwisy ada jgk..tp setahun punya kena la tggu sbb xleh pakai lgsg..hehe.. lately diq irfan semakin smart.. pndai ibunya.. :p

Friday, April 23, 2010 11:53:00 AM

FIZA
biar macho tapi bijak...dari apa tah...lupa dah pepatah tu...pandai menda...ni pun baru try2 nak fesyenkan anak bujang plak...

Friday, April 23, 2010 12:02:00 PM

lalala..
aganye anak2 izan nyanyi camtu tak iz-ann.. heheh..

yerla.. sambil menuggu sambil menyanyi ker kan..

tp baik jer dua badik tu kan.. tak ke sane sini pun.. dok je kat situ.. bagus3x..

Friday, April 23, 2010 12:45:00 PM

Alalala...tomeinya 2 beradik nih (^_^)

Friday, April 23, 2010 12:45:00 PM

sungguh comey 2 budak ni....best kan tgk anak2 dah beso..bleh main sesama...

Friday, April 23, 2010 1:18:00 PM

bagusnay dorg berdua duduk baik jer ...

izzan beg yg bunga2 kt tepi tu cantikkkkkkkkkkkkkkkkkk ;-)

Friday, April 23, 2010 2:46:00 PM

dari sombong tp bodoh..haha..betoi ka?

Post a Comment