Saturday, April 24, 2010

Hati Tak Tenang Jiwa Tak Tenteram...Jiwa Kacau Gamaknya!!!

hurmm...jam dah kul 2:30 pagi...apa citer pepagi ni saya duk hadap belog kan...giler apa...ekekeke...bukan saya tak giler cuma laptop ni yang suh saya lagi dan lagi praktis menaip...so saya kenalah akur kan...hurmm...sabtu???takde plan kemana2 nampaknya hari ni...sebabnya hubby outensen...plan nak bawa anak2 kuar pun rasa cam berat plak..owhh saya memang tak mampu nak kontrol 2 kanak2 comel bila diluar...wah amik ko weiii cam la anak saya tu 12 orang...ni baru dua dah gelabah kan....:P

tapi tulah, nak wat camner...memang saya tak mampu kan...kalu ada helper, mungkin akan dipertimbangkan sikit kut...huhuhu...hurmmm mata pun dah berat ni, rasa cam perlu tido skang gak...dalam pada tadi sempat gak saya jejalan sana sini kat alam maya ni...wahhhh makin menjadi2 si Ben Ashaari skang...walaupun beliau agak newbie bak kata orang la...orang kata bukan saya yang kata sebab saya lum wat research lagi bila masanya beliau stat berblog ok...tapi beliau sangat berjaya skang...arghhh jeles di tahap positif ni...takpe2...beliau memang patut berjaya sebab beliau berusaha keras cam p gym hari2, baru ar dapat badan mantapppp cam beliau kan...opsss...terlebih sudah...ekekeke

klah, ni betul2 nak blah ni...owhhh tadi saya ada baca blog si lolly ni...memang dia ni selamba tul...suka baca...sebab dia mulus sangat...no prevention langsung...gud...gud...oklah sebab beliau masih muda belia lagi...kalu cam saya nak selamba gitu???owhhh idakkk la...masih ada batasnya....bistu takkan hal lam kelambu saya nak tepek kat sini...giler ke apa...itu bukan cara saya ok...batas2 sebagai seorang isteri dan ibu kena jaga...kang tak cium bau syurga lak kan...:P

ni betul2 ni...babaiiiii....lalala...