Saturday, April 24, 2010

Hepi Besday Yang...

htah, aku tak pasti sama ada ayang baca ke idak entry aku pada ari ni....rugilah weii...aku up entry ni semata nak ucap epi beseday kat ko ni weii...see...walaupun aku bukan seorang superhero...tapi aku tetap nak jadi superb fren yang masih dan masih ingat pada beseday kengkawan...walaupun aku tau, ko pun tak ingat bila beseday aku ni...hoh...ko memang weiii...

klah malas aku nak ngomel pepanjang...kang membazir lak taipan aku ni...giler jimat tul aku ni kan...tapi yang, ko patut bervangga ngan aku ni weii...ha, ko ingat senang2 aku nak up beseday ko kat sini...mana tau sok2 belog aku dah glamer hingga mengheret aku lupa daratan kang, takdenya aku nak wat entry cam gini bagai kan...wahhhh nampak tanda riak dan bongkak plak disitu...hahaha....takdelah...aku ikhlas ni...eh eh ikhlas mana leh cakap kan...lalalal

so to ayang not my hubby ok...but my super duper luvly fren...hepi besday yang ke tuttttt terpaksa dirahsiakan...moga ko terus berbahagia wif your 3 superhero...jangan ko asik nak meroyan tak tentu pasal sudeyyy...hahahaha....eh cam biasa la...ucapan yang tak telan dimamah zaman...moga murah rezeki dan dipanjangkan usia...amin...adiah???jangan ko mimpilah yang...ko dah besar...dah jadi mak budak pung...mana mampu aku nak bagi adiah TBS yang ko gilakan itu...huhuhu...tapi adiah yang tak leh beli dimana2 aku hanya mampu panjatkan doa, moga idup ko sentiasa diberkati olehNYA...ok tak???

klah yang, ngarut lak omelan aku lam entry ni...hehehe...HAPPY BIRTHDAY...24 APRIL 2010...

1 comment

Saturday, April 24, 2010 7:27:00 AM

Bestnyerrrrrr..

up besday wish utk besrfren..
mrmm? bukan ena pon besfren gak ker? biler nak wish?kih kih kih!!

kidding!!

Post a Comment