Wednesday, April 7, 2010

Hurmm...Bila Agaknya Nak Dapat Jemputan Ni...Tak Pernah Sekalipun Dapat...Uhukss..

haah bila ek...dah lama keje...dah lama tunggu...tapi jangankan badan tiket ke minggu setiausaha memana bayang2 pun tak nampak langsung...sedih ar gini...tapi takpelah, dah takde rezeki kan...tak pe...ye ar, jeles ar ngan kawan-kawan yang seangkatan dengan saya tu, dapat p sana, dapat p sini, semenya dapat jemputan...saya???huwaaa...makan kueh jemput² jelah...

tapi kan, terpikir gak saya ni, kalu saya dapat jemputan tu, sure saya pun pening, nak pikir mana nak cari bajulah, mana nak cari assesori itulah, inilah, semenya semata nak ikut tema...owhh, saya ni kan low profile orangnya...so saya pikir secara positif...bagus gak saya tak pat jemputan tu...kang semata nak berlibur, berhibur abis lak duit semata nak sediakan seme itu kan...:P
oklah tu jelah nak citer, ekseli jeles ngan sorang kawan tu...asiklah vendor dia bagi makan percuma kat otel ioi tu...hoh...jeles ok...

7 comments

Wednesday, April 07, 2010 2:43:00 PM

hoho..

ade hikmat disebalik x dapat jemptan tu ye iz-ann.. heheh..

ena pun x dakkkk.. heheh

Wednesday, April 07, 2010 2:49:00 PM

tak yah sedih.. aku ni pun duduk je tercongok kat sini.. nak nangis pun tak berguna dah.. hahahahahha.. jom kita sambut hari setiausaha kat umah ko je.. apa kata ko?? ko masak masak je.. nanti suh je nora ke... sampaikan dua tiga lagu.. hehehehe

Wednesday, April 07, 2010 3:53:00 PM

haha..alahai..sian izan...
ct jgn harap la nak dpt jemputan..sama gak mcm izan. mkn jemput2 jer la..

Wednesday, April 07, 2010 4:35:00 PM

atleast ko dah dalam dunia kesetiausahaan mana tau nxt time ada rejeki ko dpat
mcm aku ni kompom xkan dapek hehe

Wednesday, April 07, 2010 4:49:00 PM

sila la kita buat kuih jemput2 sama2.. tak pernah den merasooooo.. huwaaaa

Wednesday, April 07, 2010 6:57:00 PM

aler zan..tak payah ikut tema pun takpe..bukannya dia tak bagi masuk pun..janji ko dah bayar..kekadang tu boss2 ni nak appreciate secretary dlm cara yg lain..klau bagi hadiah takut laki @ pakwe marah..iyerlah tiap2 tahun bg hadiah..klau bagi pujian, takut jadi riak plak..berdosa..klau bagi bonus + increament, takut bising kt belakang, ckp tak cukup..kesian kt boss2 ni..serba tak kena..next time klau dpt, tak yah le ikut tema sgt..ikut kemampuan kita jer..

Wednesday, April 07, 2010 11:19:00 PM

rileks ar zan..maybe next time ada ar peluang ko tue..aku nie sepanjang bergelar PA hanya skali je merasa secretary weeks tue..mmg giler happening..(ayat kasik panas kat kor)hahahha..tue jelah skali wei..lepas ni entah ler..sambut ngan aqil jelah..hihihi

Post a Comment