Sunday, April 11, 2010

Kami Sama Nama...Kalu DIA Selalu Menang Kontest...Tapi SAYA selalu TERKENA!!!

haah...kami memang sama nama...kelas pun sama masa belajar dulu...tiap kali nama saya dipanggil, akan disusuli nama beliau...sebabnya nama bapa kami berbeza...nama bapa saya bermula dengan hurup A tetapi bapa beliau bermula dengan hurup I...tapi kan apa yang saya perasankan kan...sejak akhir2 ni beliau banyak tul menang kontest yang beliau sertai...sana mamalyna...sini mamalyna...pendek kata asiklah beliau yang menang...tak caya???korang nengok ar SINI...

tapi tak pe lah kan, sebagai kawan saya tumpang gembira jeles sebenarnya...itu rezeki dia...mana tau esok2 rezeki saya pula camner nak menang kontest, kalu sertai pun jarang kan...  tak menang pun tak pelah, sebab saya selalu TERKENA tau...dah macam2 la yang saya 'kena' tu...rezeki kata orang kan...sebagai contohnya dapat basikal, tv lcd, dan yang ni adalah DVD MICRO SYSTEM cap LG...ekseli menda ni dah lama menang pun, tapi tak pernah saya publish pung...ritu asha ada tanya sebab dia ada tulis pasal citer saya ni kat blog dia...puaslah dia tanya mana linknya...hahaha...mana nak ada link sebab tak pernah saya buh kat sini...hohoh...klah sha, ni ar dvd player tu...

ni dia yang saya maksudkan itu...

meh kita nengok secara dekat fungsi2nya...nak harapkan saya dan suami yang beli???owhh, mungkin makan masa kut...paling kurang pun tak beli langsung...sebabnya kami merasakan ianya TIADA kepentingan la pulak...tapi dah dapat ni kan, oklah...rezeki bergolek2 kata orang...

ha tu dia...berdiri megah di sebelah tv lcd ku itu...tapi kan, kami jarang tul guna menda alah ni...sesekali  nengok cd pasanglah menda ni...dan menda ni gak berfungsi sebagai radio...tapi kan dengo radio pun sekali sekala...so ianya dah jadi cam hiasan semata-mata...

k tu jelah citer petang2 begini...nak nengok adiah TERKENA berikutnya???owhh yang tu kena tunggu esok hari la sebab saya dah autopublish untuk hari esok...hehehe...HATIKU BERBUNGA RIANG...lalala...

8 comments

Sunday, April 11, 2010 4:51:00 PM

Tuah ayam nampak di kaki
Tuanh manusia tiada siapa yg tahu..
^_^

Sunday, April 11, 2010 5:45:00 PM

Wah.. memang bertuah la akak ni.. Banyak tul menang hadiah.. Kalau saya la, nak kena kumpul duit beli tv lcd.. jeles tull

Sunday, April 11, 2010 6:13:00 PM

murah rezeki kau anak beranak zan.. selalu menang yang "besar2".. seronok kan? alhamdulillah

Sunday, April 11, 2010 8:49:00 PM

murah betoi rejeki akak ni!!!xnk pakai bg sini..hehe

Sunday, April 11, 2010 9:28:00 PM

ko memang bertuah la..aku rajin gak anto borang2 yg ada kontest.tp xpenah satu pun dapat hehe.tp menda2 ni seme rezku & tuah kan...

Sunday, April 11, 2010 10:56:00 PM

izan, patutler aku tersedak2....rupanya ko ngumpat aku yer...heheheh... aku menang yang kecik2 jer, ko menang yang beso2 jer...mana sama taraf ngan aku nie....bilaler aku nak menang dapat jongkong emas nie....hehehehh

Sunday, April 11, 2010 11:12:00 PM

agaknye tuah ko yg jenis berjimat cermat kot..jenis berhati2...dan berfikir spt TIADA KEPENTINGAN.....

bagus la tu izan...bila agaknye manusia tu berfikir ttg apa yg penting didahulukan je...tuhan murahkan rezeki ko lagi...

ini idak...yg tak kepentingan pun nak beli alerrrr.....(yg ni bukan ko)

Monday, April 12, 2010 12:27:00 AM

kdg,klu dah sekali mng,berderet2 pastu menangnye,tapii nk kasik terkena tu mmglaaa..hehe,apepon mmg murah rejeki ko =)

Post a Comment