Wednesday, April 14, 2010

Keluar Ke Tubik???


BAHASA JIWA BANGSA....

12 comments

Wednesday, April 14, 2010 3:41:00 PM

lor.. mana dapat ni?? Betul ke ada mcm tuh?? Kalau dalam bahasa bidayuh plak tubik ni maknanya nasi..

Wednesday, April 14, 2010 3:43:00 PM

hahaha.. mane2 la dpt gni.. mmg ajaib papan tanda kalo gni..

Wednesday, April 14, 2010 3:50:00 PM

hahaha....ada gak yer..ni kat ganu/kelantan ker? hehehe.

Wednesday, April 14, 2010 3:59:00 PM

biasanya kalau org tganu mmg la sebut TUBIK tu keluar..

Wednesday, April 14, 2010 4:07:00 PM

bese org ganu dgn kelate jer sebut tubik... tubik tuh keluar la... ni ktner nih??? ade gak erk???

Wednesday, April 14, 2010 4:13:00 PM

btl wujud ke papan tanda ni??? kat mane eh??

Wednesday, April 14, 2010 4:15:00 PM

hahaha.. ada ke ni??tipu je ni.. super impose kot..kui2x.. dia tubik dah!!

Wednesday, April 14, 2010 6:28:00 PM

hahahah kat klate ke ni?ada ke signboard gini ntah2 saje diorg edit kan hahah

Wednesday, April 14, 2010 7:59:00 PM

uit!!

maner la iz-aan nie jumpe kan!.. org pantai timor jer yg gune perkataan tu.. kikiki..

Thursday, April 15, 2010 9:25:00 AM

tubik..aku rasa signboard nih belah2 kelate ganu kot..

Thursday, April 15, 2010 9:25:00 AM

kat mana ni wei..ehehehee

Thursday, April 15, 2010 11:58:00 AM

aku kalo nampak papan tanda camtu, sumpah aku tak lalu lorong tu.. wakakakakakkaa..

guna la bahasa yg org semua bleh paham...

Post a Comment