Thursday, April 8, 2010

Kursus Dah Abis...Tapi Esok Nak Cuti Buleh Tak???

alhamdulillah...syukur ke hadrat Illahi...kerana dengan bangganya, saya telah berjaya mengikuti kursus tersebut tanpa sebarang sesalan...pepun saya sangat enjoy dengan kursus tersebut kerana banyak yang saya pelajari tentang Micorsoft  Powerpoint 2007...tapi kan, janganlah korang tanya saya plak ek...sebabnya saya lum praktikkan lagi...yelah saya kan budak baru belajar...takut2 berani gak ar, naik keje minggu depan bos saya suh saya sediakan kertas kerja dia yang menggunakan powerpoint ni...hehehe...so sebagai langkah TERBAEK..kekononnya saya buat2 kurang arif la kan...hahaha, keji tul ko ni izan...teruk tul...:P

owhh...lupa saya nak bitau...abis kursus tadi terus gerak balik...ingatkan nak singgah umah jengka sebab anto adik saya tu sekejap jek...tapi tetiba hubby kata, "leh tak parking kete kat porch ni...sok kita gerak...huhuhu...so maknanya, kenalah bermalam kat umah mak ni...penatlah tu...ye ar, drive tadi pun agak tersengguk2...riso gak saya...hingga saya pun tahan ngantuk...kalu saya tertido kang, takut gak la...tapi masalahnya saya tertewas...terlelap jugak...hehehe..pepun alhamdulillah, kami selamat tiba ke destinasi yang dituju...

oklah, soklah saya membebel lagi...sebabnya saya sangat penat dan mengantuk...si bujang saya sudah lena diulit mimpi yang indah...tapi dara pujaan saya tu masih berlegar2 diluar bersama hubby...beselah kan, kata anak abhi...selagi abhi dia tak masuk "sarang" jangan haraplah dia pun nak masuk gak...ikut kamulah kakak...yang ibu tahu, ibu mengantuk sesangat ni...

notadijariku: terima kasih bebanyak buat sahabatku si asha, yang tanpa segan silu telah menaja penginapan kami sekeluarga sepanjang berlangsungnya kursus itu...psstt...pstt...tak tahan tu...siap hangkut anak2 sekali tu kursus pada kali ini...hahaha...

1 comment

Friday, April 09, 2010 5:46:00 PM

ye ke byk ko pelajari kat kursus..bukan belajar buat blog ke aritu..ehehehhehehehe...teng teng teng

oh bil penginapan lupa nak tulis aritu..ehehehhehehe

Post a Comment