Thursday, April 22, 2010

Kan Best Saat Tak Sehat Cam Gini Ada Orang Tolong!!!

walaupun saya tak berapa sehat kan, takkan saya nak dok diam jek kan...mestilah ada je keje yang perlu dibereskan...so kenalah lipat kain yang berbakul2 itu...tapi bila saya nak lipat, ada jek orang nak tolong sama...bagus...bagus...layan jelah gambar di bawah...

pantang nampak kamera, mesti senget jek kakak ni posing

kusyuk...betul ke lipat tu kak???

owhh...nilah hasil lipatan si kakak...nampaknya ibu kena lipat semula lah...alahaiii...dah besar dah anak dara ibu ni...

hurmm...pantang ibu nak lipat dia nak lipat jugak...sudah melipat rajin lak tu nak tolong simpankan lam gobok...hurmmm..bis kucar lanar...penat jek ibu melipat seharian...tapi tak pelah, sekurangnya kakak dah ada kesedaran sivik tu...hehehe...abhinya bila lagi ni???

7 comments

Thursday, April 22, 2010 9:48:00 AM

muahhahahha... mukadimah punye pjg... upenye post yrk abhi nye... hhahhahha....mkn dalam btol..

p/s:abg aris msti mule2 tsenyum tgk atas.. smpai tang bwh tu, tercekik sudeeeyy..hahhah..

Thursday, April 22, 2010 9:51:00 AM

rajinnye kakak... pasni tolong ibu basuh pinggan mangkuk plak ek

Thursday, April 22, 2010 10:11:00 AM

eh ok ler tu kakak dah pandai lipat.. walau cam haru biru tapi skill tu ada. dlm kanak2 baya gini susah nk cari cam kakak nih.. rajin cam ibunye..

wat menantu boley?? hehehe

Thursday, April 22, 2010 11:56:00 AM

sama la zan...aqila pun sibuk gak kalo ibu lipat kain..tp dia cari sapu tangan je..itu je yg dia suka....

Thursday, April 22, 2010 11:59:00 AM

aritu kat umah mama nape tak tlg lipatkan...

Thursday, April 22, 2010 1:43:00 PM

biasalah anak dara..kena la rajin tlg ibu kan..hg nih ada ka abhi nak lipat kain..tak macho la..hehehe

Thursday, April 22, 2010 8:54:00 PM

rajin ank dara ko....hehehe ank dara aku rajin gak...rajin nyepah tak pon time org nk lipat baju dia saje g henyak2 baju aku brg angkt tu kasi aku angin

Post a Comment