Wednesday, April 28, 2010

Lum Tido Lagi

eh malam ni lambat pulak saya tido...selalunya awal...ekseli awal lagi saya dah tido...tapi tadi terjaga sebab hubby tanya nak goreng ke idak megi yang direbus tu...owhh...dalam mamai2 saya terus jawab...nak...nak...memang sebelum tertido tadi nak goreng...alih2  tertido tanpa sedar masa tidokan dik irfan...hahaha...beselah kan, dah namanya menetek, sekali terlelap daaa...so terkocoh2 bangun sediakan apa yang patut, terus mulakan menggoreng...ingatkan takde saper yang sudi, sekali adik saya pun join sekali...huhuhu...syedap la agaknya...:P

dah siap menjamu selera buat kali pertama makan malam tuk minggu ni, terus dok mengadap lappy ni kan..dah alang2 lappy ni ter on, so kenalah guna...g pun tenet baru pulih ari ni setelah mengalami masalah  mental yang agak kronik...mencik tul..kang haku beralih hangin kan, ko gak yang rugi wahai beruk selkomku ini...tapi buat masa ni cuba lagi bersabar kan...sebabnya ia telah banyak menabur bakti...

hurmm...rasa saya kan, dah lama tak balik penang...ritu hubby ada cakap yang raya tahun ni raya kat penang...tak pelah kan, sebab raya aidilfitri tahun lepas dah giliran saya kan...so ikutkan jelah raya kat penang tahun ni...saya no hal punya...raya kat memana pun ok jek...tapi yang paling saya tak tahan bila raya kat penang tu satu jek...si hubby ni kalu dah kuar beraya tak hengat punya...kalu boleh dalam sehari semua umah kengkawan dia nak p...dari pagi bawa ke malam...mengang saya tau...mulalah tarik muncung berbelas2...motip???huwaaa tengit bau ketiak weii...yelah, dah namanya raya, tentulah ayu berbaju kurung...takkan nak p raya umah pakcik makcik dengan berseluar jeans kan...tak manis lak dipandang orang...hohoh...g pun kawan hubby banyak golongan veteran kat kampung tu...

owhh citer sal raya ni, lam hati dok terpikir2 apakah tema baju raya tahun ni...motip???baik sediakan awal2...takmolah nanti akan berlakunya masalah2 yang tak kurang enak cam tailor dah fully booked atau sebagainya...ada gak cadangkan kat hubby kaler oren tahun ni...tapi hubby kata kaler pepel...owhh tidak lah...sebab seingat saya pepel dah pernah masa memula kami beraya sebagai somi dan isteri...so kena pikir balik ar kaler pe yang sesuai tuk kami 4 beranak...ingat nak beli satu kayu jek...kan sedondon gitu...hahaha...tapi kira oklah, kalu hubby sajes kaler ijo lagi tuk tahun ni, sure saya rejek awal2...dah dua kali dah baju raya kami kaler ijo...taulah ijo tu  warna kegemaran dia...owhhh tidak la...asik ijo jek, tak berkembang langsung...

owhh oklah, panjang pulak saya mengomel memalam ni...macamlah ada yang baca kan...huhuhuhu...

notadijariku: sedih bila dapat komplem dari seorang blogger yang tidak dikenali yang mengatakan blog saya ni tak menarik langsung...sob...sob...saya cukup sedar tentang itu...saya berblog bukan kerna nama...tapi sekadar berkongsi dengan apa yang saya rasa tika dan saat itu jugak...hurmm...takpelah, mungkin beliau dah glamer kut...tak pe...takpe...

9 comments

Wednesday, April 28, 2010 11:19:00 PM

Pedulikkan ape org kata.. :p

Wednesday, April 28, 2010 11:45:00 PM

saper laks komen blog ko nie zan..wat tak tau jelah wei..ni blog ko..suka ati ko lar nak tulis apa kan..janji ko tak kaco idup org pun...key kawan..jgn susah2 ati dah yea..

pst: lepas ni takde lah org nak potong kuku anak aku ek..

Thursday, April 29, 2010 12:03:00 AM

aku baca la weii.. br bgn tido. tertido sekali masa tidokan diorg hehe

Thursday, April 29, 2010 4:18:00 AM

@Whoopz
sam...huhuhu...ngah wat tak pedulik ar ni..tapi tak pelah...sapelah aku sam...:P

Thursday, April 29, 2010 4:18:00 AM

@Mama AqiL

hahaha...ko potong sendirilah...ekekke

Thursday, April 29, 2010 4:19:00 AM

@Afne
hahaha...samalah ngan aku wei...tertido jugak...huhuhu

Thursday, April 29, 2010 8:35:00 AM

x menarik lngsung??hahah..org tu x prsn kot penoh da kiri kanan page ni..kiri ada counter ala2 counterstrike..kanan ada shoutbox..bwh ada bola2.. pstu kat stiap entry ada signature gamba sndiri...kan ke penuh tuuuuuuuuuuuuuuu..

Thursday, April 29, 2010 8:41:00 AM

@sevunation

hurmmm tu kata ko dik..idak kata dia...tapelah, sapelah ahkak ni dek non...sob...sob

Thursday, April 29, 2010 10:41:00 AM

dulikkan aje org tu,nyampah aku

Post a Comment