Thursday, April 22, 2010

Malam Ni Malam Jumaat...Apa Kes???

owhhh alhamdulillah, walaupun kepala ada sedikit tingtong...tapi saya rasa sedikit sehat dari hari semalam...alhamdulillah...esok rasanya dah gagah p kerja kut...nengoklah camner...rasanya dah dua hari tak pat nak  ngomel bebanyak kat blog ni...ada pun saya patuk2 jek...semenya dek kerana kurang kesihatan yang melanda diri saya ni...letih arhh...dah lama tak demam, sengal2 cam gini..ingatkan saya kuat, tapi sakit tu tetap jua menyerang...bila sakit gini mulalah teringat masa sehat...tapi bila masa sehat...tak pernahnya nak ingat masa sakit...ishh...teruk betul saya ni..bila nak insap gini...tapi syukur padaMu ya Allah kerana berikan kesihatan yang beransur baik kepada hambamu ini...

ha, korang wat per malam ni...malam ni kan malam jumaat...teng...teng...opss jangan fikir yang negatif ye...fikir yang positip2 sahaja...selalunya ada yang banyakkan baca yasin pada malam ni kan...tak pun ada mesyuarat la, itu la...ini la...saya ingat masa kecil2 dulu, kalu sebut malam jumaat jek sure kecut...oitt...cepat...cepat...kang kuar hantu kan...malam ni malam jumaat...haiya...apa kena mengena malam jumaat ngan hantu..adik badik ke apa???tah la,...sampai skang saya masih mencari jawapannya...

ni anak2 dah tido...saya pun rasa nak tido jugak ni..tapi ada seorang sahabat suh saya removekan lagu kat blog dia tadi...seme tu saya dah buat...so saya rasa baik saya tido skang...sebab ingat nak bangun awal sikit pagi sok...banyak keje yang tertangguh dalam 2 hari ni...tu kat luar tu, lantai melekit2...dah 2 hari tak menyapu....hubby???owhh dia tak minat nyapu2 ni...sebab selalunya kalu dia nyapu tak pernahnya bersih dan daripada beliau mendengar saya membebel baik dia tak nyapu kan...hahaha....

oklah, nak tidur skang...babaiii...tu en ben ashaari...tengs ek sudi masukkan nama blog saya ni lam bloglist anda itu...mekasih bebanyak...jasamu dikenang..jasa senapang patah...tetiba jek kan...daaa...