Tuesday, April 20, 2010

Masuklah Lagi...Jangan Memalu...

kisah nuffnang lagi..walaupun tak segah orang lain yang berpuluh2 buffered earning tu...tapi saya nak gak citer yang BE saya dah makin bertambah....yang digi itu hari dah selamat masuk ke ruangan ME dah...biarlah ia bersemadi kat situ dediam...gi pun eklan digi tu paling lama jadi BE saya..sampaikan mencecah RM21 dah...biarpun tak beratus tapi syukurlah buat pemblogger ciput cam saya ni kan...lalala...so pepagi ni, cek acc nuff perasan yang 2 eklan baru masuk...amaun pun lum masyukk lagi...baru bermula agaknya...ekseli saya dah perasan yang kat BE tu ada running eklan baru...bila nengok kat acc nuff takde lagi yang masuk...ari ni barulah ada....hurmm...mekasih nuff...lenkali masuklah lagi, jangan memalu...tak cukup komputer baru yang saya dapat ni, saya tadahkan komputer bos sekali...hahaha...

2 eklan yang saya merahkan tu maknanya eklan barulah tu...nengoklah pendapatan pun takde lagi kan...
notadijariku: korang plak camner...sure dah riban2 kan...takde???takpe...takpe...usaha tangga kejayaan kan...bak kata BA la...takkan ari ni korang baru bina blog esok terus nak bergelar jutawan blog kan...hehehe...tul dak???lu fikirlah sendiri...assalamualaikum...

4 comments

Tuesday, April 20, 2010 7:37:00 AM

weee... dah ade BE ngan RM puluh2 tu cun la gak... kite takde lagi, maklum la baru je blaja jadi blogger :)

Tuesday, April 20, 2010 7:59:00 AM

dahulu hingga kini atau apa mungkin selamanya x phm konsep nufnag lagi.. mintak sifu izan dah sifu lain2 sudi beri tunjuk ajar...haiiiiit (smbil tunduk pale ala2 japan)

Tuesday, April 20, 2010 8:33:00 AM

heheh aku nye earning?baru 2 hengget kekek meh la tlg aku jana pendapatan kekekek

Tuesday, April 20, 2010 9:03:00 AM

kak maria
takpe, lelama sure jadi bukit kan

anna
hahaha...tu ko kena menuntut ngan kak nora or nojah la...

nana
aku ker???aku pun berdekit ni weii

Post a Comment